استخر بادی

استخر بادی کودک اینتکس مدل 57143

از {{model.count}}

intex inflatable pool model 57143

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک اینتکس مدل 57143 همانطور که از نامش پیداست یک استخر مناسب استفاده کودکان می باشد که در سال 2019 برای اولین بار در دنیا توسط شرکت اینتکس طراحی و ساخته شد. این استخر بادی گرد از طراحی بدنه بسیار زیبایی برخوردار بوده و با قیمتی بسیار مناسب و کیفیت بالا در فروشگاه اینتکس مستر اینتکس عرضه می شود.

استخر بادی کودک اینتکس مدل 57143 یکی دیگر از هزاران استخر تولید شده از سری محصولات بادی اینتکس می باشد که برای اولین بار در سال 2019 تولید و در بازار های جهانی عرضه شد. این محصول به دلایل فراوانی همچون طراحی منحصر به فرد، بدنه زیبا و با کیفیت و همینطور ابعاد مناسب توانست تا توجه افراد زیادی را به خود جلب کند و فروش بسیار فوق العاده ای را تجربه کرده و موجب رضایت تمامی خریداران بشود. این استخر یک گزینه بسیار خوب و خاص به عنوان هدیه برای کودکان بوده و به وسیله آن می توانند اوقات بسیار خوش، پر تحرک و نشاط آوری را در فصل تابستان به همراه دوستان خود سپری کنند.

ساختار کلی این استخر کودک به صورت دایره ای بوده و رنگ بدنه آن به رنگ آبی و قسمت کف نیز به رنگ سفید می باشد. در مرکز این استخر بادی اینتکس یک حوضچه طراحی شده است که دیواره های این حوضچه دارای تعدادی آبپاش بوده و که یک آپشن جذاب برای کودکان به حساب می آید. بدنه این محصول نیز همانند سایر محصولات بادی اینتکس تولید شده از PVC است. PVC که با نام دیگر وینیل نیز شناخته می شود یک متریال بسیار عالی و با کیفیت بدوه که تقریبا تمامی کمپانی های تولید کننده محصولات بادی از آن برای ساخت محصولات بادی خود استفاده می کنند.

چرا که این متریال از مقاومت خوبی در برابر تابش مستقیم خورشید و انواع دمای آب برخوردار بوده و می تواند مدت زمان زیادی را در برابر آفتاب دوام بیاورد. تنها بایستی که مراقب بود تا جسم تیزی با بدنه و یا قسمت کف این استخر کودک برخوردی نداشته باشد. در صورت برخورد شئ تیز با بدنه آن و سوراخ شدن آن محصول قابل تعمیر بوده و شما می توانید از خدمات پس از فروش شرکت مستر اینتکس بهره مند شوید. استخر بادی گرد کودک اینتکس که یک استخر بادی بزرگ نیز محسوب می شود در ابعادی از جمله قطر: 279 سانتی متر و ارتفاع: 36 سانتی متر طراحی و تولید شده است. ابعاد بسته بندی آن نیز بسیار مناسب بوده و می توان در هنگام نیاز با تخلیه نمودن آب استخر، استخر بادی خود را جمع کرده و به راحتی با خود به مکانی دیگر منتقل بنمایید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و کامل تر با مشاورین مستر اینتکس، معتبرترین نمایندگی اینتکس و فروشگاه اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.

قطر
279 سانتی متر
ارتفاع
36 سانتی متر
ظرفیت آب
938 لیتر
وزن
5 کیلوگرم
جنس بدنه
وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای آبپاش
دارای حوضچه مجزا
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...