استخر بادی

استخر بادی سرسره دار بست وی طرح آتشفشان مدل 53063

از {{model.count}}

bestway 53063 kids play center

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی سرسره دار بست وی طرح آتشفشان یکی از جذاب ترین استخر بادی کودک های تولید شده در سال 2021 می باشد که از آبپاش و سرسره بادی برخوردار است. بدنه این محصول از وینیل تولید شده و ابعاد آن 277 × 175 × 150 سانتی متر می باشد. در ادامه می توانید مشخصات دقیق تری را درباره این استخر بادی بچگانه مشاهده بنمایید.

استخر بادی سرسره دار بست وی طرح آتشفشان مدل 53063 یکی از محصولات جدید شرکت bestway می باشد که در سال 2020 تولید و در بازار محصولات بادی در سر تا سر دنیا عرضه گردید. این محصول به دلیل طراحی خاص و منحصر به فردش توانست تا نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرده و به یکی از استخر بادی های پر فروش تبدیل شود. استخر بادی بچه گانه بست وی دارای طرح آتشفشان می باشد. همانطور که در تصاوی محصول مشاهده می کنید این استخر دارای یک کوه آتشفشان، یک حوضچه شنا و یک عدد سرسره بادی می باشد.

این محصول می تواند گزینه بسیار مناسبی برای تفریحات کودکان به شمار رود و اوقات فراغت سرشار از شادی و نشاط را برای آن ها فراهم سازد. متریال استفاده شده در تولید این استخر بادی کودک از وینیل می باشد. وینیل که یکی از بهترین گزینه های برای تولید محصولات بادی است، با نام PVC نیز در دنیا شناخته می شود. از مزیت های این متریال می توان به کیفیت و دوام بالای آن اشاره نمود. وزن سبک نیز یکی دیگر از مزیت های این مواد می باشد. ابعادی که این استخر بادی بزرگ دارا می باشد به گونه ای است که مناسب برای استفاده همزمان چند کودک بوده و کودکان می توانند به همراه دوستان خود درون این مجموعه بازی به تفریحات آبی بپردازند.

ابعاد استخر بادی بست وی تشکیل شده است از طول: 277 سانتی متر، عرض: 175 سانتی متر و ارتفاع: 150 سانتی متر. تحمل وزن سرسره آن نیز 50 کیلوگرم بوده و ظرفیت آب آن نیز 227 لیتر می باشد. شما خریداران عزیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول و یا سایر محصولات بادی با همکاران ما در فروشگاه استخر بادی مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.

طول
277 سانتی متر
عرض
175 سانتی متر
ارتفاع
150 سانتی متر
ظرفیت آب
227 لیتر
وزن
کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای سرسره بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...