استخر بادی

استخر بادی سایه بان دار بست وی مدل 54370

از {{model.count}}

bestway 54370 inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی سایه بان دار بست وی کودک، یکی از انواع استخر بادی عمیق تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که جهت تفریحات آبی تابستانی کودکان عرضه شده است. این محصول دارای سایه بان بادشو با دریچه تخلیه آب بوده و به دلیل ابعاد بزرگ خود می تواند سنین بزرگسال را به صورت نشسته در خود جای دهد. این محصول بهترین گزینه برای استفاده در فضای باز بوده زیرا که متریالی با کیفیت ساخت خوب دارد.

استخر بادی سایه بان دار بست وی یکی از جدید ترین استخر بادی تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که جهت تفریحات آبی سنین کودکان در فضای باز عرضه شده است. این محصول طراحی و ساختار بدنه مشابه یک قایق داشته و از یک سایه بان بادشو متصل شده به بدنه اصلی بهره مند است تا از برخورد مستقیم نور آفتاب به فرزندان شما جلوگیری کند. قسمت کف این محصول نیز به صورت ساده طراحی شده و دارای یک دریچه تخلیه آب جهت تعویض راحت تر آب می باشد.

ابعاد باد شده استخر بادی سایه بان دار کودک برابر با (طول: 213 سانتی متر، عرض: 155 سانتی متر، ارتفاع: 132 سانتی متر) بوده که ابعادی بزرگ محسوب می شود از همین رو می تواند حتی یک نفر در سنین بزرگسال را جهت نشستن در خود جای دهد. ارتفاع ذکر شده تا بالاترین نقطه بدنه یعنی سایه بان بوده اما ارتفاع بدنه اصلی به حدود 40 سانتی متر می رسد بنابراین قادر خواهد بود تا مقدار 282 لیتر آب را درون خود جای دهد. بدنه از پلاستیک PVC وینیل تولید شده که متریالی سبک و منعطف محسوب می شود. این نوع جنس بدنه در برابر نور آفتاب، فشار و دمای متفاوت آب مقاوم بوده و در ابعاد کوچکتری قابل جمع شدن خواهد بود. استخر بادی عمیق کودک با سایبان در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 4.2 کیلوگرم عرضه می شود. برای خرید استخر بادی سایه بان دار کودک بست وی می توانید به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
۲۱۳ سانتی متر
عرض
۱۵۵ سانتی متر
ارتفاع
۱۳۲ سانتی متر
ظرفیت
۲۸۲ لیتر
وزن
۴.۲ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
بدنه طرح دار
دارای سایبان بادی
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...