استخر بادی

استخر بادی سایبان دار طرح توت فرنگی بست وی مدل 52387

از {{model.count}}

bestway 52387 inflatable strawberry kiddie pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی سایبان دار طرح توت فرنگی بست وی مدل 52387 یک استخر بادی بچگانه می باشد که تولید سال 2021 Bestway بوده و از کیفیت بالا و طراحی بسیار زیبایی برخوردار می باشد. این استخر به صورت سایبان دار طراحی شده است و دارای کف باد شو نیز است. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق تری را در مورد این محصول مشاهده بنمایید.

استخر بادی سایبان دار طرح توت فرنگی بست وی یکی از سری محصولات بادی تولید شده توسط شرکت bestway می باشد که در سال 2021 تولید و در بازار عرضه شده است. این استخر بادی بچگانه، یکی از مناسب ترین گزینه های برای تفریحات آبی کودکان می باشد که آن ها می توانند به وسیله این محصول به تفریحات نشاط آوری بپردازند. همانطور که در تصاویر محصول مشاهده می کنید، این استخر دارای طرح توت فرنگی بوده و از بدنه ای به رنگ قرمز برخوردار می باشد که می تواند برای کودکان از جذابیت بسیار بالایی برخوردار باشد.

یک عدد سایه بان بادی نیز بر روی این استخر کودک تعبیه شده است که کودکان را در مقابل تابش مستقیم خورشید و آفتاب سوختگی محافظت می کند. از این محصول می توان درون حیاط منزل، پشت بام، بالکن و همینطور درون حمام نیز بهره مند شد. کف استخر بادی بچه گانه بست وی همانند دیگر استخر های کوچک این شرکت به صورت بادشو طراحی گردیده است. این امر سبب نرم تر شدن قسمت کف استخر شده و ایمنی کار را بالا برده و هیچگونه خطری کودکان را در حین بازی درون استخر تهدید نمی کند.

همانند دیگر محصولات بادی بست وی و اینتکس، این استخر بادی نیز دارای بدنه ای از جنس وینیل می باشد. وینیل که در دنیا با نام PVC نیز شناخته می شود، از بهترین متریال ها برای تولید محصولات بادی به شمار رفته و از مزایای متعددی همچون مقاوت بالا در مقابل انواع دمای آب و قابل تعمیر بودن برخوردار می باشد. ابعاد این محصول نیز تشکیل شده است از طول: 91 سانتی متر، عرض: 91 سانتی متر و ارتفاع: 91 سانتی متر. همچنین وزن بسته بندی محصول نیز 1.2 کیلوگرم بوده و با توجه به حجم بسته بندی بسیار کوچکی که دارد به آسانی قابل حمل و جابجایی می باشد. شما می توانید برای خرید استخر بادی و یا اطلاع از قیمت استخر بادی به وبسایت فروشگاه مستر اینتکس مراجعه نموده و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

قطر
91 سانتی متر
ارتفاع
۹۱ سانتی متر
ظرفیت
۲۷ لیتر
وزن
۱.۲ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
ندارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای سایبان
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...