استخر بادی

استخر بادی خانگی جیلانگ مدل 17396

از {{model.count}}

jilong 17396 home inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی خانگی جیلانگ یکی از انواع استخر بادی بزرگ با طراحی بیضی شکل و بدنه شفاف بوده که به منظور تفریحات آبی و توپی کودکان و همچنین برای ریلکس کردن سنین بزرگسال در آب توسط نمایندگی اینتکس عرضه شده است. این استخر بادی از کف ساده و یک دریچه تخلیه آب بهره مند بوده و دارای ساختار دو جداره می باشد.

استخر بادی خانگی جیلانگ یکی از بزرگترین استخر بادی تولید شده توسط شرکت جیلانگ برای تفریحات آبی و توپی بوده که بهترین گزینه برای استفاده در فصول گرما و در فضای باز خواهد بود. همانطور که در تصویر محصول قابل مشاهده بوده طراحی و ساختار بدنه اصلی به صورت بیضی شکل می باشد. دیواره هایی دو جداره و شفاف که از پره های رنگی در داخل خود برخوردار هستند به همین دلیل جلوه زیبایی به این محصول بخشیده است. قسمت کف این استخر نیز به صورت ساده طراحی شده از همین رو جهت استفاده در فضای باز بهتر است از یک زیرانداز مطمئن استفاده کنید. برای تعویض و تخلیه راحت تر آن یک دریچه تخلیه در همین قسمت به کار برده شده است.

استخر بادی خانوادگی جیلانگ با توجه به ابعاد بزرگ و ظرفیت آب 910 لیتری خود می تواند برای بزرگسالان نیز به منظور ریلکس کردن در آب استفاده شود. بدنه اصلی و قسمت کف آن ساخته شده از جنس پلاستیک PVC مات و شفاف بوده که بدنه ای با ساختار دو لایه ایجاد کرده است به همین دلیل در برابر نور آفتاب ، فشار و دمای متفاوت آب مقاوم خواهد بود. این محصول انعطاف متریال بالایی داشته تا در کنار وزن مناسب خود در ابعاد کوچکتری حمل و جا به جا شود. برای خرید استخر بادی بزرگ جیلانگ کافیست به سایت فروشگاه نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
250 سانتی متر
عرض
208 سانتی متر
ارتفاع
50 سانتی متر
ظرفیت آب
910 لیتر
وزن
4.3 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل شفاف
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای بدنه دو جداره
دارای پره های رنگی
قابل استفاده به عنوان استخر توپ بادی
مناسب سنین مختلف
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...