استخر بادی

استخر بادی بچگانه بست وی مدل 54118

از {{model.count}}

bestway 54118 kids pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی بچگانه بست وی یک استخر بادی با طرح لوبیایی شکل می باشد که از تولیدات شرکت bestway بوده و یک استخر بادی ارزان قیمت و بسیار با کیفیت می باشد. این محصول دارای طول 262 سانتی متر و ارتفاع 46 سانتی متر بوده و جنس بدنه آن از وینیل تولید شده است. در ادامه می توانید جزئیات بیشتری از این محصول را در سایت مستر اینتکس، نمایندگی اینتکس در ایران مشاهده بفرمایید.

استخر بادی بچگانه بست وی مدل 54118 محصولی جدید و بسیار با کیفیت شرکت bestway می باشد که در سال 2020 تولید و سپس در بازار جهانی عرضه گردید. این استخر بادی دارای فرم منحصر به فردی بوده و با سایر استخر های کودک تفاوت هایی دارد که همین تفاوت ها و منحصر به فرد بودن استخر سبب شده است تا توجه بسیاری را به خود جلب کرده و به یکی از استخر بادی های پر فروش این شرکت تبدیل شود. رنگ این محصول نیز به رنگ آبی می باشد و قسمت دیواره بیرونی آن دارای طرح اقیانوس بوده که موجودات دریایی به صورت کارتونی بر روی ان نقش بسته اند.

استخر لوبیایی بست وی از سری استخر بادی هایی می باشد که به دلیل ابعاد بالایی که دارد علاوه بر کودکان مناسب استفاده بزرگسالان نیز است. متریالی که شرکت بست وی برای تولید این استخر بادی بچه گانه به کار برده است از وینیل می باشد. وینیل در دنیا با نام دیگر PVC نیز شناخته می شود که از بهترین متریال ها برای تولید محصولات بادی به شمار رفته و دوام خوبی را دارا می باشند. از مزیت های وینیل می توان به مقاومت بالای آن در برابر فشار آب و انواع دمای آب و همینطور تابش مستقیم خورشید اشاره نمود.

این محصول گزینه ی بسیار خوبی برای تفریح کودکان و نوجوانان در فصل تابستان بوده که به وسیله آن می توانند درون حیاط منزل، ویلا، پشت بام و همینطور بالکن به همراه دوستان خود به تفریحات شاد و نشاط آوری پرداخته و اوقات فراغتی سرشار از انرژی را سپری بنمایند. شما می توانید این استخر بادی بچگانه بست وی را به همراه خدمات پس از فروش از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس و فروشگاه استخر بادی در ایران خریداری بنمایید.

طول
262 سانتی متر
عرض
157 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
ظرفیت آب
544 لیتر
وزن
2.5 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...