استخر بادی

استخر بادی بچگانه بست وی مدل 51104

از {{model.count}}

bestway 51104 inflatable kids pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی بچگانه بست وی از سری محصولات بادی شرکت bestway می باشد که دارای ساختار دایره ای شکل بوده و کف آن به صورت بادشو طراحی شده است. این استخر بادی کودک دارای بدنه ای از جنس وینیل است.در ادامه توضیحات می توانید مشخصات دقیق تری از این محصول را مشاهده بفرمایید.

استخر بادی بچگانه بست وی مدل 51104 یکی معروف ترین و محبوب ترین مدل های استخر بادی می باشد که این بار توسط شرکت بست وی تولید و در بازار جهانی محصولات بادی عرضه شده است. این استخر بادی از کیفیت بدنه بسیار خوبی برخوردار می باشد و می تواند یک وسیله تفریحی بسیار مناسب برای کودکان محسوب شود. این استخر بادی کودک وسیله ای کاملا مناسب برای تفریحات آبی کودکان به شمار رفته که می تواند اوقات فراغت بسیار شادی را برای آن ها فراهم سازد.

آن ها می توانند از این محصول درون حیاط منزل، تراس و پشت بام استفاده نمایند و به همراه دوستان خود به تفریحات آبی بپردازند. لازم به ذکر است که به دلیل ابعاد مناسب این استخر، قابل استفاده درون منزل نیز می باشد که در فصل های سرد سال می توان از آن به عنوان استخر توپ بهره برد. جنس بدنه استخر بادی بچه گانه بست وی از وینیل می باشد. وینیل متریالی مقاوم در مقابل آفتاب بوده که می توان در دراز مدت از آن درون حیاط و یا سایر فضا های باز استفاده نمود. ساختار دیواره آن به صورت رینگی بوده که هر کدام از این حلقه های به یک رنگ می باشد. حلقه های این محصول به رنگ صورتی، زرد و سبز می باشند که ترکیب رنگی بسیار جذابی را پدید آورده اند. 

قسمت کف استخر بادی نیز به صورت بادشو طراحی گردیده است. ابعاد آن تشکیل شده است از قطر: 102 سانتی متر و ارتفاع: 25 سانتی متر با ظرفیت آب 62 لیتر. وزن بسته بندی این محصول نیز 1 کیلوگرم بوده و با وجود ابعاد بسته بندی بسیار کوچکی که دارد به افراد امکان جایجایی بسیار آسان آن را می دهد و می توان با راحتی آن را با خود به مکانی دیگر منتقل نمود. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره خرید استخر بادی و یا مقایسه قیمت استخر بادی با همکاران ما در فروشگاه استخر بادی مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.

قطر
102 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
ظرفیت آب
62 لیتر
وزن
1 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
دارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...