استخر بادی

استخر بادی بست وی طرح مرد عنکبوتی مدل 98006

از {{model.count}}

bestway 98006 spiderman kids pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی بست وی طرح مرد عنکبوتی از سری استخر بادی کودک های شرکت bestway بوده که دارای قطر 152 سانتی متر و ارتفاع 30 سانتی متر می باشد. جنس بدنه آن از وینیل و دارای دوام بسیار خوبی نیز است.می توانید برای مشاهده مشخصات بیشتر استخر بادی بچگانه بست وی ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید.

استخر بادی بست وی طرح مرد عنکبوتی مدل 98006 یکی از استخر های جذاب و بسیار دوست داشتنی کمپانی bestway می باشد که همانطور که در تصاویر محصول مشاهده می کنید از طراحی خاص، زیبا و منحصر به فردی برخوردار است. این استخر بادی مناسب برای استفاده کودکان و نوجوانان بوده که می توانند به وسیله آن اوقات فراغت پر نشاط و پر تحرکی را سپری بنمایند. این محصول بر روی بدنه خود دارای طرح مرد عنکبوتی می باشد که زیبایی این استخر را دوچندان کرده و برای کودکان و نوجوانان از جذابیت بالایی برخوردار است.

این محصول که یک استخر بادی بچه گانه به شمار می رود دارای ابعادی از جمله قطر: 152 سانتی متر و ارتفاع: 30 سانتی متر می باشد. ابعاد این محصول به گونه ای طراحی شده است که مناسب استفاده در اکثر فضا ها می باشد و می توان از ان درون بالکن، حیاط و یا پشت بام منزل بهره برد. همچنین در فصل های سرد سال نیز این استخر قابل استفاده به عنوان استخر توپ، درون اتاق کودک می باشد. همانند تمامی محصولات بادی بست وی و محصولات بادی اینتکس این استخر بادی کودک نیز تولید شده از PVC می باشد. PVC در دنیا با نام وینیل نیز شناخته شده و در واقع بهترین متریال برای تولید محصولات بادی تا به امروز به شمار می رود.

از مزیت های دیگر این استخر بادی بچگانه می توان به دارا بودن دریچه تخلیه آب، وزن مناسب و ابعاد بسته بندی کم حجم اشاره نمود که به شما این امکان را می دهد تا در هنگام نیاز استخر بادی را با خود به مکانی دیگر برده و در آنجا نیز لوازم تفریح و نشاط کودکان خود را فراهم سازید. این استخر بادی مرد عنکبوتی قابل خرید در فروشگاه اینتکس مستر اینتکس بوده و شما می توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

قطر
152 سانتی متر
ارتفاع
30 سانتی متر
ظرفیت آب
317 لیتر
وزن
1.8 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...