استخر بادی

استخر بادی اینتکس کودک مدل 57478

از {{model.count}}

intex 57478 child cars inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی اینتکس کودک مدل طرح ماشین ها یکی از انواع استخر بادی مستطیلی تولید شده برای تفریحات آبی سنین کودکان محسوب شده که در میان طرح های دیزنی و خاص شرکت اینتکس قرار گرفته و توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

استخر بادی اینتکس کودک یکی با طرح ماشین ها یکی از شیک ترین و فانتزی ترین استخر بادی کودک تولید شده برای تفریحات آبی روزمره در فصول گرما بوده که توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. این استخر بادی همانطور که در تصویر آن قابل مشاهده بوده دارای طراحی بدنه مستطیلی با کف ساده می باشد از همین رو در صورت استفاده در فضای باز استفاده از یک زیرانداز مطمئن الزامی خواهد بود. ساختار دیواره ها به صورت دو جداره بوده و مقاومت خوبی دارد از همین رو تکیه دادن به آن مانعی نخواهد داشت.

ابعاد راه اندازی استخر بادی مستطیلی کودک برابر با (طول: 262 سانتی متر ، عرض: 175 سانتی متر ، ارتفاع: 56 سانتی متر) بوده که قادر است تا 749 لیتر آب را در درون خود جای دهد. با توجه به ابعاد و مقدار ظرفیت آب امکان استفاده از این استخر برای بزرگسالان به منظور آفتاب گرفتن در داخل آب و دراز کشیدن درون استخر فراهم خواهد بود. البته طول بدنه از هر طرف حدود 20 سانتی متر به دلیل داشتن دیواره بادشو کم شده اما با این وجود فضای کافی را برای دراز کشیدن فراهم خواهد ساخت.

جنس بدنه استخر بادی طرح ماشین اینتکس از پلاستیک PVC با روکش وینیل بوده که بدنه ای با ساختار دو لایه ایجاد کرده است. این نوع متریال که رایج ترین جنس بدنه مورد استفاده در انواع محصولات بادی بوده دارای ویژگی هایی همچون انعطاف پذیری بالا برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر ، وزن کم و همچنین قابلیت تعمیر می باشد. توان بالای متریال به کار برده شده در برابر نور آفتاب و دمای متفاوت آب خیال مصرف کنندگان را بابت استفاده در فصول گرما راحت کرده است. این محصول توسط انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی در کوتاه ترین زمان ممکن قابل راه اندازی خواهد بود. برای خرید استخر بادی اینتکس کودک کافیست به صورت اینترنتی و یا تلفنی محصول مورد نظر را در سایت نمایندگی اینتکس به دو روش اینترنتی و یا تلفنی ثبت کنید.

طول
262 سانتی متر
عرض
175 سانتی متر
ارتفاع
56 سانتی متر
ظرفیت آب
749 لیتر
وزن
5 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای بدنه دو جداره
دارای عمق بالا در میان استخر های بادی
قابل استفاده برای دراز کشیدن بزرگسالان در آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...