استخر بادی

استخر بادی اینتکس با حلقه بسکتبال مدل 57183

از {{model.count}}

intex 57183 inflatable pool with Basketball hoops

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک اینتکس با حلقه بسکتبال بادشو یکی از مدل های بزرگ از انواع استخر بادی با طراحی ساده بوده که به منظور تفریحات آبی کودکان در فضای باز عرضه شده است. این محصول دارای دریچه تخلیه آب در قسمت کف بوده و با یک توپ بادشو طرح بسکتبال توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

استخر بادی اینتکس کودک به همراه حلقه بسکتبال بادشو متصل شده یکی از مدل های بزرگ از استخر بادی عمیق شرکت اینتکس بوده که برای سنین بالای 3 سال عرضه شده است. این استخر بادی طراحی بدنه چند ضلعی داشته و دیواره آن توسط دریچه باد های مجزا راه اندازی می شود. یکی از ویژگی های تفریحی جذاب این استخر بادی کودک عمق دار ، حلقه بسکتبال بادشو متصل به بدنه اصلی بوده و یک توپ بادشو طرح بسکتبال نیز همراه آن قرار داده شده است تا در داخل آن نیز کودکان شما اقدام به انجام تفریحات توپی کنند. قسمت کف نیز به صورت ساده طراحی شده و یک دریچه تخلیه آب در این قسمت قرار داده شده است تا در تعویض آب کار راحت تری داشته باشید.

استخر بادی عمیق اینتکس دارای جنس بدنه ای از پلاستیک PVC با روکش وینیل بوده که بدنه ای ضخیم و مقاوم را نسبت به مدل های کوچکتر ایجاد کرده است. این نوع متریال در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاوم بوده و در صورت استفاده در برابر نور آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد. این متریال دارای وزن سبک ، انعطاف پذیری بالا برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر و همچنین دارای قابلیت تعمیر بوده تا از حالت یک بار مصرف بودن خارج شود.

ابعاد راه اندازی شده این محصول برابر با (طول: 257 سانتی متر ، عرض: 188 سانتی متر ، ارتفاع: 130 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای تفریحات هزمان دو الی سه کودک خواهد بود. ارتفاع ذکر شده تا بالاترین نقطه بدنه یعنی حلقه بسکتبال بوده از همین رو ارتفاع تا لبه استخر به 34 سانتی متر می رسد بنابراین قادر است با توجه به ابعاد خود تا میزان 682 لیتر آب را در درون خود جای دهد. جهت خرید استخر بادی کودک با حلقه بسکتبال بادشو سرخود کافیست به صورت اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

طول
257 سانتی متر
عرض
188 سانتی متر
ارتفاع
130 سانتی متر
ظرفیت آب
682 لیتر
وزن
6.5 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای سه دریچه باد مجزا
دارای توپ بادشو کوچک
مناسب سنین بالای 3 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...