استخر ایزی ست

استخر ایزی ست پیش ساخته اینتکس مدل 28112

از {{model.count}}

intex 28112 easy set pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر ایزی ست پیش ساخته اینتکس با قطر 244 سانتی متر به همراه پمپ تصفیه آب فیلتری یکی از کوچکترین استخر ایزی ست تولید شده توسط شرکت اینتکس با قابلیت راه اندازی اتوماتیک دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه و دریچه تخلیه آب عرضه شده در نمایندگی اینتکس

استخر ایزی ست پیش ساخته اینتکس با قطر 2.5 متر از کوچکترین استخر پیش ساخته اتوماتیک عرضه شده توسط شرکت اینتکس بوده که به منظور تفریحات آبی سنین مختلف از جمله کودکان بالای 6 سال مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در مدل های مشابه نیز تولید شده که از نظر لوازم جانبی به نام پمپ تصفیه با هم متفاوت هستند. این استخر آماده به همراه خود یک پمپ تصفیه آب فیلتری کوچک داشته که توسط برق شهری کار می کند. این پمپ تصفیه به وسیله دو دریچه آب تعبیه شده روی بدنه اصلی نصب می شود. برای تخلیه و تعویض راحت تر آب نیز از دریچه تخلیه آب در قسمت کف استفاده شده است.

برای احداث استخر ایزی ست اینتکس کافیست لبه باد شونده آن را باد کرده و سپس استخر را از آب پر کنید تا شکل و استحکام لازم را به مرور زمان به خود بگیرد. استخر ایزی ست اینتکس دارای ابعاد راه اندازی 244 در 76 سانتی متر بوده که عمق مفید آن برای جلوگیری از سر ریز شدن آب به 66 سانتی متر می رسد از همین رو قادر است تا مقدار 2419 لیتر آب را در خود جای دهد. قطعا این ابعاد و این ظرفیت آب ، فضای لازم را برای شنا ایجاد نکرده اما برای تفریحات آبی و آب درمانی در مقابل نور آفتاب بهترین و مقرون به صرفه ترین گزینه خواهد بود.

این استخر بدنه ای ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی داشته به همین دلیل بدنه ای مقاوم تر از انواع استخر بادی دارد. این متریال در برابر فشار و دمای آب مقاوم بوده و هیچ آسیبی در مقابل نور آفتاب نخواهد دید. به دلیل حجم و ابعاد بسیار کم خود در حالت جمع شده امکان حمل آن با کمترین اشغال فضا توسط انواع وسیله های نقلیه فراهم خواهد بود. جهت خرید استخر ایزی ست پیش ساخته اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

قطر
244 سانتی متر
ارتفاع
76 سانتی متر
عمق
66 سانتی متر
ظرفیت
2419 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
وزن
9 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی اتوماتیک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...