کاناپه بادی 5 کاره دو نفره جیلانگ مدل 33871

از {{model.count}}

jilong 33871 5 functional twin inflatable sofa

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

کاناپه بادی 5 کاره دو نفره تولید شده توسط شرکت جیلانگ از پر کاربرد ترین و سبک ترین کاناپه بادی دو نفره با قابلیت تبدیل به تخت بادی ، تشک بادی پشتی دار و مبل بادی به همراه تشک بادی تاشو و قابلیت هایی همچون رویه مواج و ضد تعریق عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس

کاناپه بادی 5 کاره دو نفره محصولی بسیار پر کاربرد در زمینه استراحت و خواب بوده که توسط شرکت جیلانگ به بازار محصولات بادی عرضه شده است. کاناپه بادی یکی از پر استفاده ترین محصولات برای تماشای تلویزیون ، بازی های رایانه ای ، مطالعه و حتی خواب بوده که بیشتر در منزل ، محل کار و ویلا به کار می رود. برخی از مدل های کاناپه بادی تولید شده که تنها قابلیت تبدیل به تشک بادی را داشته اما این مدل می تواند در 5 حالت مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. وجود یک تشک بادی تاشو و قابلیت باد شدن مجزای تکیه گاه از اصلی ترین خصوصیت ها در 5 کاره بودن این کاناپه بادی می باشد. امکان استفاده به عنوان تخت بادی برای خواب ، تشک بادی تیکه گاه دار ، مبل بادی و کاناپه بادی برای کاربرد های ذکر شده در فوق باعث شده تا همیشه مورد استقبال مصرف کنندگان قرار بگیرد. از ویژگی های دیگر در طراحی بدنه می توان به ساختار مواج و ضد تعریق در قسمت رویه اشاره کرد. همچنین دو قفل پلاستیکی روی تشک تاشو تعبیه شده تا هنگام استفاده به عنوان کاناپه و مبل حرکت اضافی نداشته باشد.

کاناپه بادی دو نفره 5 کاره ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل با رویه جیر بوده که بدنه ای با ساختار دو لایه ایجاد کرده است از همین رو در برابر برخورد آب و نور آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت. متریال PVC دارای انعطاف پذیری بالا بوده به همین دلیل امکان جمع شدن در ابعاد کوچکتر را جهت حمل راحت در مسافرت ها خواهد داشت. به دلیل استفاده از رویه جیر در قسمت نشیمنگاه و تکیه گاه محلی نرم و راحت برای خواب ایجاد کرده و تاثیر بسزایی در کاهش تعریق افراد خواهد داشت. این محصول در دو مدل با پمپ باد و بدون پمپ باد عرضه شده اما در هر حال می توانید پمپ باد محصولات بادی را به صورت مجزا از فروشگاه مستر اینتکس خریداری کنید. جهت خرید کاناپه بادی 5 کاره جیلانگ کافیست این محصول را به دو روش اینترنتی و یا تلفنی در سایت نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

طول
185 سانتی متر
عرض
96 سانتی متر
ارتفاع باز شده تا تکیه گاه
23 سانتی متر
تحمل وزن
230 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
جنس رویه
جیر
وزن
3.25 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای قابلیت 5 کاره (تخت بادی ، تشک بادی ، تشک بادی پشتی دار ، مبل بادی ، کاناپه بادی)
دارای سه دریچه باد مجزا
مناسب سنین مختلف
دارای دو قفل پلاستیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...