چادر بازی کودک و کلبه بادی

چادر بازی کودک بست وی طرح سگ مدل 68108

از {{model.count}}

bestway 68108 baby tent

تعداد
نوع
2,805,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر بازی کودک بست وی طرح سگ مدل 68108 یک اسباب بازی بسیار جذاب برای تفریحات کودکان بوده که آن ها می توانند اوقات فراغت خود را به وسیله این چادر بازی سپری بنمایند. این چادر بازی ارزان دارای طرح سگ بوده و جنس بدنه آن از پارچه پلی استر می باشد. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق این محصول را مشاهده بنمایید.

چادر بازی کودک بست وی طرح سگ مدل 68108 از سری اسباب بازی های کودک و نوجوان می باشد که توسط کمپانی Bestway تولید و در بازار عرضه شده است. این چادر بازی همانطور که از نام آن پیداست دارای طرح بسیار زیبای یک سگ بوده و با وجود رنگ بندی جذابی که در قسمت بدنه دارد برای کودکان از جذابیت بالایی برخوردار است. این چادر بازی ارزان به دلیل طراحی بسیار زیبا و همینطور کیفیت بدنه بسیار عالی، توانست تا در همان بدو ورود به بازار توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده و به یکی از اسباب بازی های پر فروش این شرکت تبدیل شود.

ابعاد این محصول عبارت است از طول: 182 سانتی متر، عرض: 96 سانتی متر و ارتفاع: 81 سانتی متر. جنس بدنه این چادر از پارچه پلی استر بوده و پایه های آن نیز فایبرگلاس می باشد که دارای استحکام بسیار بالایی بوده و از انعطاف خوبی برخوردار می باشد. از این محصول می توان درون منزل، اتاق کودک و یا محوطه های باز همانند حیاط و پارک استفاده نمود. همچنین این وسیله می تواند گزینه ای بسیار خوب برای اسباب بازی کودکان در مهد کودک ها باشد. شما می توانید برای دریافت راهنمایی های بیشتر در مورد خرید چادر بازی کودک و یا اطلاع از قیمت چادر بازی کودک به وبسایت فروشگاه مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران مراجعه نموده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

طول
182 سانتی متر
عرض
96 سانتی متر
ارتفاع
81 سانتی متر
وزن
1 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC
سایر ویژگی ها
دارای پنجره توری
بدنه ضد پوسیدگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...