مبل بادی

مبل بادی تک نفره اینتکس مدل 68584

از {{model.count}}

intex 68584 single inflatabe chair

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مبل بادی تک نفره اینتکس تولید شده در دو رنگبندی مختلف با روکش کاملا جیر از راحت ترین مبل بادی 1 نفره اینتکس با طراحی شیبدار مناسب برای استفاده سنین بزرگسال در فضای باز و بسته عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس

مبل بادی تک نفره اینتکس مدل 68584 یکی از انواع مبل بادی یک نفره تولید شده برای سنین بزرگسال بوده که در میان مدل های راحتی به دلیل داشتن ساختار شیبدار برخوردار می باشد. این مبل بادی یک نفره در واقع در دو رنگبندی مختلف عرضه شده تا بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس سلایق خود افزایش دهد. این محصول دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 122 سانتی متر ، عرض: 127 سانتی متر ، ارتفاع: 81 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده سنین بزرگسال می باشد. البته این مبل بادی اینتکس در حالت جمع شده ابعاد بسیار کمتری داشته از همین رو حمل و جا به جایی آن به راحتی صورت می گیرد. با توجه به ابعاد ذکر شده تحمل وزن این کالا به 110 کیلوگرم رسیده که نشان دهنده کیفیت و استحکام بالای آن می باشد. البته مقدار باد بدنه می تواند تاثیر بسزایی در مقدار تحمل وزن داشته باشد زیرا هر چقدر باد مبل بیشتر باشد به دلیل فشار وارد شده روی درز ها از تحمل وزن آن کاسته خواهد شد.

گفتنی است که طراحی و ساختار بدنه به گونه ای بوده که کمی از حالت شیبدار برخوردار است. نشیمنگاه آن به صورت مواج ساخته شده تا در نهایت موجب راحتی بیشتر افراد مصرف کننده شود. جنس بدنه و متریال ساخت این محصول از پلاستیک PVC بوده که از دو نوع روکش جیر و وینیل برای قسمت بیرونی آن استفاده شده است. این نوع متریال ساختار دو لایه ایجاد کرده تا مقاومت بیشتری در برابر شرایط دمایی مختلف و همچنین برخورد آب داشته باشد. از روکش جیر برای تمام قسمت های بدنه به جز قسمت کف استفاده شده تا محلی نرم و راحت برای نشستن و استراحت های طولانی مدت فراهم سازد.

همانطور که اشاره کردیم این روکش در دو رنگبندی مختلف تولید شده که هر دو رنگ در میان خاص ترین رنگ ها قرار می گیرد. انعطاف بالای این متریال برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر و همچنین قابلیت تعمیر توسط بسته تعمیرات محصولات بادی از دیگر ویژگی های این جنس بدنه به حساب می آید. برای راه اندازی و باد زدن به مبل بادی تک نفره بزرگسال اینتکس می بایست از پمپ باد محصولات بادی استفاده کنید. برای این کار کافیست با توجه به اندازه دریچه باد تعبیه شده روی بدنه نازل پمپ باد را متصل کرده و سپس اقدام به باد زدن کرد تا زمانی که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. برای خرید مبل بادی تک نفره اینتکس کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده و پس از کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

طول
122 سانتی متر
عرض
127 سانتی متر
ارتفاع
81 سانتی متر
تحمل وزن
110 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی مخملی
جنس کف
پی وی سی دولایه
وزن
3.2 کیلوگرم
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
دارای رویه ضد تعریق
دارای دو رنگبندی مختلف

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...