اسباب بازی بادی

ست حلقه پلاستیکی بازی استخری بست وی مدل 26009

از {{model.count}}

bestway 26009 kiddie pool toy

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

ست حلقه پلاستیکی بازی کودک بست وی از سری اسباب بازی جهت استفاده در کف استخر ها به منظور مسابقه های شنا و شیرجه محسوب شده که برای سنین بالای 3 سال مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در یک پکیج 4 عددی با رنگبندی جذاب عرضه می شود.

ست حلقه پلاستیکی یکی از جدید ترین اسباب بازی استخری و غیر بادی تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که جهت تفریحات آبی کودکان سنین بالای 3 سال در آب های کم عمق مانند استخر ها عرضه شده است. این محصول در واقع شامل 4 عدد حلقه پلاستیکی با قابلیت ایستادن در کف استخر ها بوده که هر کدام دارای رنگ جذابی می باشد.

کاربرد این اسباب بازی کودک در واقع برای مسابقه هایی در زمینه شنا و شیرجه در داخل استخر ها بوده که به منظور خارج کردن آنها از آب در حین مسابقه استفاده می شود. هر کدام از حلقه ها دارای ابعاد 20 در 15 سانتی متر بوده و در مجموع وزن بسته بندی آن به 240 گرم می رسد. برای خرید ست حلقه پلاستیکی استخری کودک می توانید به روش تلفنی و یا آنلاین سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

ابعاد
20 در 15 سانتی متر
وزن
۲۴۰ گرم
جنس بدنه
پلاستیک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...