جلیقه نجات و شنا

جلیقه نجات کودک اینتکس مدل 69680

از {{model.count}}

intex 69680 kiddie life jacket

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جلیقه نجات کودک اینتکس مدل 69680، این جلیقه نجات مناسب برای استفاده کودکان در هنگام شنا، ورزش های آبی، قایق سواری و.... می باشد که خطر غرق شدن با استفاده از جلیقه بسیار کاهش می یابد. این جلیقه تحمل وزن برابر با 23 الی 41 کیلوگرم را دارد و همچنین از فوم و نایلون ساخته شده است که در ادامه توضیحات بیشتر را به شما خواهیم داد.

برای انجام ورزش های آبی و قایق سواری نیازمند خرید و تهیه یک سری لوازم هستیم که در هنگام انجام این ورزش ها باید آنها را استفاده کنیم که جلیقه نجات یکی از آنها و البته می توان گفت مهم ترین آنها است. جلیقه نجات در ابعاد واندازه های مختلفی ساخته شده است که این جلیقه نجات مناسب برای استفاده کودکان می باشد. استفاده از جلیقه ی نجات در هنگام قایق سواری و یا انجام ورزش های آبی در استخر، دریاچه، رودخانه، دریا و... می تواند جان شما را نجات دهد و شما را از خطر غرق شدن و مرگ نجات دهد. این جلیقه نجات کودک ساخت برند اینتکس می باشد، اینتکس بر این باور است که تمام نیاز های محصولات خود را باید تحت برند خودش تولید کند تا بتواند بهترین عملکرد و بهترین کارایی را برای شما به ارمغان بیاورد، شاید قبل از این فکر میکردید که اینتکس یک برند تولید کننده صرفا لوازم بادی است ولی این برند لوازم جانبی محصولات خود را نیز تولید میکند.

جلیقه نجات کودک اینتکس مدل 69680 مناسب برای استفاده کودکان از وزن 23 کیلوگرم تا 41 کیلوگرم می باشد که با پوشیدن این محصول می توانند با خیالی آسوده به داخل آب و یا قایق سواری بروند. جنس بدنه ی این جلیقه نجات از نایلون ساخته شده است و همچنین قسمت های داخلی این جلیقه نجات از فوم ساخته شده است که توسط این قسمت روی آب شناور می شوید، در ساخت این محصول از رنگ نارنجی استفاده شده است که در هر ساعتی از شبانه روز به راحتی قابل رویت است، بر روی این محصول یک عدد زیپ و سه عدد بست پلاستیکی قرار داده شده است که در صورت استفاده از جلیقه حتما باید آن را ببنید تا جلیقه از بدن شما بیرون نیاید. برای خرید جلیقه نجات کودک اینتکس می توانید از فروشگاه مستر اینتکس، نمایندگی اینتکس در ایران اقدام به عمل آورید. مستر اینتکس تمامی محصولات خود را به سه روش حضوری ،اینترنتی و تلفنی بفروش می رساند.

جنس بدنه
نایلون و فوم
وزن
۴۵۰ گرم
ویژگی ها
مناسب تا وزن ۴۱ کیلوگرم
بدنه ضدپوسیدگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...