اسباب بازی بادی

توپ بادی اینتکس مدل 59040

از {{model.count}}

intex 59040 inflatable ball

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

توپ بادی اینتکس مدل 59040 از سری توپ بادی های ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد، در ساخت این توپ بادی از رنگهای بسیار شاد و جذاب استفاده شده ، توپ بادی اینتکس دارای قطری برابر با 51 سانتی متر میباشد و همچنین یک عدد دریچه ی باد دارد. برای خرید توپ بادی اینتکس می توانید از فروشگاه اینتکس اقدام کنید.

توپ بادی، یکی از ابتدایی ترین محصولات بادی است که در دارای قدمتی بالاتر نسبت به بقیه محصولات بادی تولید شده می باشد. این محصول می تواند سرگرمی مهیج برای کودک شما باشد و با استفاده از آن در داخل استخر و یا داخل خانه از آن استفاده کند. توپ بادی اینتکس دارای ابعاد و طرح های متنوعی هستند که  انواع ابعاد و طرح های این نوع محصولات را می توانید در نمایندگی اینتکس در ایران، مستر اینتکس مشاهده کنید و با خرید محصول مورد نظر سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید. 

این توپ بادی اینتکس دارای رویه ای از جنس وینیل یا همان پی وی سی میباشد که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار از خودش نشان میدهد اگر در زمان بازی کردن، این محصول به جسم تیزی برخورد نکند هیچ مشکلی برای آن پیش نمی آید. توپ بادی نسبت به توپ پلاستیکی و یا توپ چهل تیکه دارای وزن کمتری است که مناسب برای استفاه کودکان می باشد،در صورت برخورد آن به صورت کودک هیچ آسیبی به کودک نمی رسد. 

ابعاد این توپ بادی برابر است با 51 سانتی متر به قطر و که مناسب برای استفاده در داخل استخر، داخل منزل می باشد. توپ بادی اینتکس قطر 51 سانتی متری دارای یک دریچه باد است که از طریق این قسمت می توانید باد آن را خالی یا پر کنید.

قطر
51 سانتی متر
وزن
200 گرم
جنس بدنه
وینیل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...