تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب طرح کیوی مدل ۵۸۷۶۴

از {{model.count}}

Air mattress on water kiwi design model 58764

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب طرح کیوی مدل ۵۸۷۶۴ یک محصول با کیفیت از شرکت اینتکس، نمایندگی محصولات بادی مستر اینتکس می باشد که دارای بدنه ای از جنس پی وی سی دولایه بوده و دارای استحکام بالایی در برابر وزن بالا و همچنین فشار و برخورد آب دارا می باشد. در ادامه می توانید توضیحات تکمیلی و مشخصات این محصول را مشاهده نمایید.

تشک بادی روی آب طرح کیوی یکی از محصولات پرطرفدار نمایندگی اینتکس می باشد که به سبب داشتن طرحی جذاب و همچنین با کیفیت توانسته است جایگاه ویژه ای را در دسته تشک های بادی روی آب و محصولات تفریحی شرکت اینتکس داشته باشد. رویه این محصول از جنس پی وی سی دولایه بوده و بخش کف این محصول نیز از همین متریال تهیه شده است تا نهایت استحکام را در برابر ضربه و وزن بالا در اختیار داشته باشد. ابعاد مناسب این تشک استخری نیز موجب این شده است تا این محصول مناسب برای استفاده تمام سنین باشد و بزرگسالان به راحتی از این محصول در تفریحات آبی خود استفاده نمایند.

تحمل وزن بالای این محصول نیز از دیگر ویژگی های مثبت این تشک روی آب بشمار می رود که موجب این می شود که دو یا سه کودک همزمان نیز بتوانند از این محصول استفاده نمایند. دریچه باد تعبیه شده برای این محصول نیز سازگار با تمامی پمپ باد شرکت اینتکس و بست وی می باشد که به راحتی با تهیه پمپ دستی و یا برقی می توانید اقدام به باد نمودن محصول نمایید. درصورت نیاز به اطلاعات بیشتر درباره این تشک بادی روی آب را می توانید از طریق راه های ارتباطی تعبیه شده با مشاورین فروش شرکت Mrintex تماس برقرار نمایید.

طول
۱۷۸ سانتی متر
عرض
۸۵ سانتی متر
ارتفاع
۱۷ سانتی متر
تحمل وزن
۸۰ کیلوگرم
وزن
1.2 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...