تشک بادی روی آب

تشک بادی استخر اینتکس مدل 58723

از {{model.count}}

intex 58723 floating air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی استخر اینتکس مدل 58723 یکی از مدل های جذاب و خاص تشک بادی روی آب های intex می باشد که جزو کالکشن 2023 این شرکت به شمار می رود. بدنه این محصول به صورت شفاف طراحی شده است و تولید شده از وینیل می باشد. در ادامه می توانید مشخصات دقیق آن را مشاهده فرمایید.

تشک بادی استخر اینتکس مدل 58723 از سری لوازم شنا و تفریحات آبی کمپانی intex بوده که دارای طراحی بسیار شیک و زیبایی می باشد. این محصول به تازگی معرفی شده و جزو کالکشن تابستانه 2023 این شرکت می باشد. همانطور که در تصاویر محصول پیداست رنگ بدنه این تشک به رنگ مشکی بوده و به صورت مستطیلی شکل طراحی گردیده است. ساختار آن نیز به صورت شیبدار می باشد که محصل قرار گیری سر، دارای برآمدگی بوده و نقش بالش را ایفا می کند که بدن را در حالت راحتی قرار می دهد. از این محصول می توان برای استراحت بر روی آب، آفتاب گرفتن و تفریحات آبی استفاده نمود.

تشک بادی روی آب اینتکس مناسب برای استفاده بزرگسالان است. در یک طرف این محصول، محل قرار گیری بطری تعبیه شده است. جنس بدنه تشک بادی استخر ارزان اینتکس نیز همچون دیگر محصولات بادی این شرکت از جنس وینیل ساخته گردیده است. بدنه آن به صورت شفاف طراحی شده که دارای زیبایی بسیاری می باشد. ابعاد این تشک بادی روی آب ارزان عبارت است از طول: 201 سانتی متر و عرض: 99 سانتی متر و تا وزن 100 کیلوگرم را می تواند تحمل کند. شما همراهان عزیز می توانید برای خرید تشک بادی استخر و مشاهده قیمت تشک بادی استخر به سایت فروشگاه مستر اینتکس مراجعه کرده و یا برای دریافت اطلاعات و راهنمایی های بیشتر با همکاران ما در این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

طول
۲۰۱ سانتی متر
عرض
۹۹ سانتی متر
تحمل وزن
۱۰۰ کیلوگرم
وزن
۱.۵ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...