تخت بادی

تخت بادی یک نفره اینتکس مدل 64121

از {{model.count}}

intex 64121 one person air bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی یک نفره اینتکس با رنگ مشکی یکی از انواع تخت خواب بادی سبک تولید شده برای استفاده در منزل بوده که از ویژگی هایی همچون رویه ضد تعریق ، بالش بادی سرخود و ساختار فایبرتک در داخل بدنه بهره مند است. این تخت بادی تک نفره خانگی تنها در رنگ مشکی تولید شده و توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

تخت بادی یک نفره اینتکس با رنگ مشکی به همراه پمپ باد برقی جدید یکی از انواع تخت خواب بادی تولید شده 2021 شرکت اینتکس بوده که برای استراحت و خواب در منزل ، ویلا و محل کار مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول مدل های قدیمی تر نیز داشته اما نسخه به روز شده آن استحکام و کیفیت بالاتری به خود گرفته است. استفاده از ساختار فایبرتک یا همان الیاف شمعی در داخل بدنه از مهمترین ویژگی های ساختاری آن محسوب شده زیرا در افزایش تحمل وزن و جلوگیری از فرو رفتن سطح رویه بسیار موثر خواهد بود. این تخت بادی تک نفره اینتکس دارای رویه مواج و ضد تعریق و همچنین یک بالش بادی متصل شده به بدنه بوده که با باد زدن به تخت به صورت خودکار شکل خواهد گرفت. همانطور که اشاره کردیم یک پمپ باد برقی دو کاره روی دیواره افقی بدنه نصب شده که علاوه بر قدرت بالا در پمپاژ هوا عمل مکش باد را نیز انجام می دهد.

تخت بادی بالش دار یک نفره اینتکس ساخته شده از متریال پلاستیک PVC بوده که برای تولید انواع محصولات بادی به کار می رود زیرا که دارای ویژگی هایی همچون انعطاف پذیری بالا و وزن سبک می باشد. این متریال در قسمت رویه دارای روکش جیر بوده تا سطحی نرم و راحت برای خواب ایجاد کند. برای سایر قسمت های بدنه نیز از روکش وینیل استفاده شده تا در برابر برخورد آب مقاوم باشد. تخت بادی یک نفره با پمپ باد اینتکس دارای ابعاد راه اندازی شده 191 در 99 سانتی متر با ارتفاع 42 سانتی متر بوده و با توجه به استحکام بدنه قادر است تا مقدار 136 کیلوگرم وزن را تحمل کند بنابراین جای نگرانی بابت استفاده برای افراد سنگین وزن نخواهد بود. جهت حمل و جا به جایی آسوده تر آن یک ساک حمل مخصوص از سوی شرکت اینتکس برای این کالا در نظر گرفته شده است. برای خرید تخت بادی یک نفره اینتکس در رنگ مشکی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
191 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
42 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
4.9 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بالش بادی سرخود
دارای ساختار داخلی فایبرتک
دارای ساک حمل مخصوص
دارای پمپ باد دو کاره (پمپاژ و مکش)

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...