استخر بادی

استخر بادی بیضی اینتکس مدل 56490

از {{model.count}}

Intex oval inflatable pool model 56490

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی بیضی اینتکس مدل 56490 یک استخر با کیفیت از شرکت اینتکس و نمایندگی اینتکس در تهران (مستر اینتکس) با ضمانت اصالت کالا می باشد که دارای بدنه ای از جنس پی وی سی استاندارد بوده و می تواند گزینه مناسبی برای استفاده چندین کودک و تفریحات آبی باشد.

استخر بادی بیضی اینتکس که با عنوان استخر بادی لوبیایی نیز شناخته می شود یکی از محبوب ترین استخر های بادی برند اینتکس می باشد که دارای بدنه ای با کیفیت و طراحی زیبا می باشد که این بدنه از پی وی سی مقاوم در برابر ضربه و فشار آب می باشد. از دیگر ویژگی های این بدنه تهیه شده از وینیل می توان به مقاومت کامل آن در برابر تابش نور خورشید اشاره کرد که این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا بدون نگرانی از این محصول در فضاهای باز استفاده نمایید و مشکلی برای محصول پیش نخواهد آمد. ظرفیت آب این استخر بادی شرکت اینتکس کمتر از ۶۵۰ لیتر می باشد که این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا به راحتی و در مدت زمان کوتاهی این استخر را پر از آب نموده و به کمک شیر تخلیه تعبیه شده در کف محصول، پس از استفاده به راحتی آب استخر را خالی نمایید.

وزن حدودا ۴ کیلوگرمی این استخر بادی اینتکس نیز به شما کمک خواهد نمود تا به سادگی آن را حمل نموده و در صورت نیاز در مسافرت ها و یا ویلا استفاده نمایید. وزن کم و ظرفیت مناسب امکان استفاده از این محصول را در پشت بام و یا بالکن نیز به شما خواهد داد. استفاده از دریچه باد استاندارد را نیز می توان از دیگر نقاط مثبت این محصول برشمرد که به شما امکان باد نمودن استخر را به کمک تمامی پمپ بادهای برند اینتکس و یا بست وی خواهد داد و در صورت داشتن پمپ باد، نیاز به تهیه مجدد پمپ باد بخصوصی نخواهید داشت. در صورت نیاز اطلاعات بیشتر و یا هرگونه سوال می توانید از طریق راه های ارتباطی با مشاورین مستر اینتکس (mrintex) تماس برقرار کنید.

طول
262 سانتی متر
عرض
160 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
ظرفیت آب
640 لیتر
وزن
4.5 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
بدنه ضدحساسیت
مقاومت کامل در برابر نور خورشید

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...