استخر ایزی ست

استخر ایزی ست پیش ساخته بست وی مدل 57442

از {{model.count}}

bestway 57422 easy set portable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر ایزی ست پیش ساخته بست وی مدل طرح دار، یکی از مقرون به صرفه ترین استخر پیش ساخته روکار محسوب شده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این استخر در حالت جمع شده جایگیری بسیار کمی داشته و به سادگی قابل حمل و راه اندازی در فضای باز و بسته خواهد بود.

استخر ایزی ست پیش ساخته بست وی مدل طرح دار، یکی از جدید ترین و با کیفیت ترین استخر پیش ساخته اتوماتیک عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای سنین بالای 6 سال و همچنین سنین بزرگسال جهت تفریحات آبی، آب درمانی و ریلکس کردن در آب تولید شده است. این استخر دارای ابعاد راه اندازی شده (قطر: 366 سانتی متر، ارتفاع: 76 سانتی متر) بوده و می تواند تا مقدار 5377 لیتر آب در خود جای دهد از همین رو بهترین گزینه جهت تفریحات آبی تابستانی خواهد بود. برای احداث استخر ایزی ست بست وی کافیست لبه بادشونده را با استفاده از انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی راه اندازی کرده و سپس استخر را از آب پر کنید به صورت خودکار در کوتاه ترین زمان شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد.

جنس و متریال بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل ضخیم و مقاوم در برابر دمای متفاوت آب بوده که لبه باد شونده PVC وینیل آن نیز به قسمت فوقانی متصل می باشد. این متریال به دلیل انعطاف بالای خود در ابعاد کوچکتری جمع شده و به سادگی توسط انواع وسیله های نقلیه قابل حمل در مسافرت ها و نصب در ویلا و باغ نیز خواهد بود. از ویژگی های دیگر این استخر ایزی ست خانواده می توان به داشتن دو دریچه آب روی دیواره جهت نصب انواع پمپ تصفیه آب و یک دریچه تخلیه در قسمت کف برای راحتی تعویض آب اشاره کرد. این کالا در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 12.3 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید استخر پیش ساخته ایزی ست بست وی مدل طرح دار کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا به روش حضوری و حتی تلفنی اقدام به ثبت سفارش کنید.

قطر
۳۶۶ سانتی متر
ارتفاع
۷۶ سانتی متر
عمق
۶۶ سانتی متر
ظرفیت
۵۳۷۷ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
وزن
۱۲.۳ کیلوگرم
پمپ تصفیه
ندارد
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...