شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

یخچال بادی روی آب اینتکس مدل 58821

از {{model.count}}

intex 58821 inflatable beverage cooler

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

یخچال بادی روی آب اینتکس با طراحی مستطیلی شکل از پر کاربرد ترین شناور بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس محسوب شده که برای نگهداری و حمل خوراکی ها و نوشیدنی های سرد روی آب مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای درب بادشو بوده و دارای ویژگی هایی همچون جای لیوانی و محفظه بطری، بند اتصال به دیگر یخدان بادی اینتکس و دستگیره های حمل می باشد.

یخچال بادی روی آب اینتکس مدل مستطیلی یکی از پر کاربرد ترین شناور بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت نگهداری و حفظ دمای خوراکی ها و نوشیدنی های سرد مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول همانطور که اشاره کردیم طراحی بدنه مستطیلی داشته و دارای یک محفظه بزرگ با یک درب بادشو می باشد تا محلی برای قرار دادن خوراکی و نوشیدنی های خود داشته باشید. روی بدنه اصلی 4 دستگیره پلاستیکی جهت حمل و جا به جایی راحت تر و همچنین 6 محفظه مخصوص بطری و قمقمه تعبیه شده است. علاوه بر این یک بند با قفل پلاستیکی در نظر گرفته شده که امکان اتصال به مدل های مشابه را خواهد داشت.

یخدان بادی روی آب اینتکس ساخته شده از متریال پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که دارای ضخامت خوبی می باشد. این متریال در برابر دما و فشار متفاوت آب و همچنین نور آفتاب مقاوم بوده به همین دلیل به راحتی آسیب پذیر نخواهد بود. این متریال دارای انعطاف پذیری بالایی بوده به همین دلیل در ابعاد کوچکتری قابل جمع شدن خواهد بود تا به سادگی حمل و جا به جا شود. این محصول در حالت باد شده ابعاد (طول: 114 سانتی متر، عرض»: 86 سانتی متر، ارتفاع: 42 سانتی متر) داشته و قادر است تا مقدار 60 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند. یخچال بادی اینتکس وزن 4 کیلوگرمی داشته و به صورت تک رنگ تولید می شود. برای خرید یخچال بادی روی آب اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
114 سانتی متر
عرض
86 سانتی متر
ارتفاع
42 سانتی متر
تحمل وزن
60 کیلوگرم
وزن
4 کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
دارای 4 عدد دستگیره پلاستیکی
۶ عدد محل قرارگیری بطری
دارای درب بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...