کاناپه بادی تخت خواب شو

کاناپه بادی تخت خواب شو یک نفره بست وی مدل 67278

از {{model.count}}

bestway 67278 inflatable sofa bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

کاناپه بادی تخت خواب شو یک نفره بست وی یک وسیله ی پر کاربردو بسیار زیبا و با کیفیت می باشد که ساخت کمپانی بست وی بوده و می توان به وسیله آن استراحتی توام با لذت را تجربه کرد. برای مشاهده جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

کاناپه بادی تخت خواب شو یک نفره بست وی مدل 67278 یکی از خاص ترین و جذاب ترین کاناپه بادی های موجود در بازار می باشد که در سال 2018 توسط کمپانی بست وی تولید و روانه بازار جهانی شد. این کاناپه بادی که از محصولات بادی بسیار با کیفیت این شرکت می باشد به دلیل طراحی خاص و زیبایی که داشت توانست تا در همان ابتدای کار توجه بسیاری را جلب کرده و به یکی از کاناپه بادی های پر فروش در سطح جهان تبدیل شود. فروش فوق العاده ی این کاناپه باعث شد تا شرکت بست وی این محصول را در سال های 2019 و 2020 برای بار دیگر تولید کند. بدنه ای که این محصول داراست تولید شده از وینیل می باشد که با یک رویه مخملی پوشانده شده است. قسمت کف این محصول دارای قابلیت ضد آب بوده که مانع از نفوذ آب و خیس شدن کاناپه می شود.

همانند سایر کاناپه بادی تخت خواب شو های اینتکس و بست وی این محصول نیز دارای سطحی مواج و ضد تعریق بوده که با دارا بودن قابلیت گردش هوا از این سطح مواج مانع از عرق کردن بدن افراد به هنگام استراحت می شود. ابعادی که این کاناپه بادی تخت خواب شو یک نفره دارا می باشد تشکیل شده است از طول: 191 سانتی متر، عرض: 97 سانتی متر و ارتفاع: 64 سانتی متر. ابعاد آن به گونه ای بوده که بتوان از آن در تمامی فضا های درون منزل استفاده نمود. این محصول از حجم بسته بندی مناسبی برخوردار بوده و شما می توانید آن را به راحتی با خود به مکان هایی دیگر منتقل نمایید. این کاناپه بادی تخت خواب شو را می توانید با قیمت مناسب و به همراه خدمات پس از فروش از فروشگاه مستر اینتکس، تنها فروشگاه محصولات بادی و نمایندگی اینتکس در ایران خریداری بنمایید.

طول
191 سانتی متر
عرض
97 سانتی متر
ارتفاع
64 سانتی متر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
ظرفیت
1 نفر
وزن
2.4 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC
جنس رویه
مخمل
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
دارای پمپ باد
دارای رویه مواج و ضد تعریق

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...