پمپ تصفیه آب استخر

پمپ تصفیه شنی استخر قابل حمل اینتکس مدل 26647

از {{model.count}}

intex 26647 krystal sand pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ تصفیه شنی استخر قابل حمل اینتکس با قدرت تصفیه کنندگی 10600 لیتر در ساعت، از قوی ترین پمپ تصفیه عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت استفاده برای استخر هایی که حداکثر ظرفیت 55 هزار لیتری داشته کاربرد خواهد داشت. این پمپ برای استفاده انواع استخر بتنی نیز مناسب بوده و به دلیل کارکرد با شن سیلیس می تواند عمل شفاف سازی را نیز انجام دهد.

پمپ تصفیه شنی استخر قابل حمل محصولی از شرکت اینتکس برای تصفیه و شفاف سازی آب انواع استخر پیش ساخته و استخر بتنی بوده که از قدرت پاک سازی بالایی برخوردار است. این محصول مدل SX 2800 محسوب شده و دارای قدرت تصفیه 10600 لیتر در ساعت می باشد از همین رو برای استخر هایی که 50 الی 55 هزار لیتر ظرفیت آب داشته مناسب خواهد بود بنابراین می توانید برای استخر پیش ساخته بزرگ اینتکس در مدل های فریمی و ایزی ست نیز استفاده نمایید. این پمپ در یک پکیج بسته بندی شده و دارای وزن 21 کیلوگرمی خواهد بود.

مخزن پمپ تصفیه شنی استخر اینتکس ظرفیت 35 کیلوگرمی داشته از همین رو با توجه به مقدار موادی که در خود جای می دهد توان بالایی در پاک سازی آب در مدت زمان طولانی خواهد داشت. این محصول علاوه بر تصفیه کردن آب می تواند به عنوان دستگاه مکش آب استخر نیز استفاده شود. قدرت بالای مکش و باز پس دادن آب این پمپ سبب شده تا در کارکرد انواع لوازم جانبی استخر مانند جارو اسکیمر، آبپاش و ... موثر باشد. این محصول دارای دو نمایشگر نشان دهنده وضعیت کارکرد بوده و می توانید کارکرد آن را به صورت اتوماتیک نیز تنظیم کنید. برای خرید پمپ تصفیه شنی استخر قابل حمل اینتکس کافیست این کالا را به روش اینترنتی و یا تلفنی در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

نوع
شنی
ظرفیت تصفیه
55000 لیتر
قدرت تصفیه
10600 لیتر
وزن
21 کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک فشرده و فلز
اقلام همراه
شلنگ ورودی و خروجی
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...