شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

پدل برد اینتکس مدل 68241

از {{model.count}}

intex 68241 inflatable paddle board

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پدل برد اینتکس مدل 68241 از سری پدل برد های ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد، پدل برد اینتکس دارای پارو، لیش، پمپ باد، طناب نگه دارنده وسایل و فین، این پدل براد از پی وی سی دو لایه ساخته شده است، برای خرید پدل برد اینتکس مدل 68241 می توانید از نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

پدل برد اینتکس مدل 68241 از سری محصولات تفریحی بادی ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد، اینتکس یکی از تولیدکنندگان مطرح و بزرگ لوازم بادی است که محصولات متنوعی را در این زمینه تولید کرده است، پدل برد یک محصول تفریحی و ورزشی می باشد که برگرفته شده از ورزش موج سورای می باشد، با ایستاده قرار گرفتن بر روی پدل برد و پارو زدن میتوانید بر روی آب پیمایش کنید و از آن لذت ببرید. پدل برد ها دارای انواع مختلفی می باشند که این پدل برد از نوع همه کاره است، با استفاده از پدل برد اینتکس مدل 68241 می توانید برای ماهیگیری، یوگا و ورزش تورینگ غیر مسابقه ای استفاده کنید. ابعاد این پدل برد در صورت باد شده برابر است با 244 سانتی متر به طول، 76 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 13 سانتی متر که ابعادی مناسب برای پدل برد می باشد، این پدل برد دارای تحمل وزنی برابر با 90 کیلوگرم است.

جنس بدنه این پدل برد از دو لایه پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و همچنین مقاومت بالایی در برابر فشار آب از خودش نشان می دهد، اینتکس در داخل این پدل برد از الیاف مصنوعی استفاده کرده است که مقاومت پدل برد را افزایش میدهد، قسمت زیر پای پدل برد از EVA ساخته شده است که ضد حساسیت است و همچنین مقاومت بسیار بالایی دارد. در داخل بسته بندی این پدل برد یک عدد پمپ باد محصولات بادی و یک عدد پارو آلومینیومی قرار داده شده است.

در قسمت جلویی این پدل برد محلی برای قرار دادن وسایل تعبیه شده است که با استفاده از یک سری طناب می توانید وسایل مورد نیاز خود را در آن قرار دهید. بر روی این پدل برد اینتکس یک عدد فین قرار داده شده است که به شما کمک میکند تا سرعت بیشتر و جهت دهی دقیق تری داشته باشید شایان ذکر است که به همراه این پدل برد یک عدد لیش یا پابند نیز عرضه میگردد که می توانید آن را برای اطمینان بیشتر به پای خود متصل کنید. برای خرید پدل برد اینتکس مدل 68241 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید، فروشگاه اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
۲۴۴ سانتی متر
عرض
۷۶ سانتی متر
ارتفاع
۱۳ سانتی متر
تحمل وزن
۹۰ کیلوگرم
وزن
۱۱.۲ کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
دارای پارو
دارای پمپ باد
بسته تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...