کاناپه دو نفره بادی تختخواب شو یکی از دسته بندی های محبوب برندهای تولید کننده محصولات بادی می باشد که دارای طرفداران بسیاری نیز می باشد. اثر خریداران از این محصول برای استفاده بعنوان مبل بادی مهمان و یا تخت خواب مهمان نیز استفاده می کنند و یا برای استفاده در محل کار و استراحت های کوتاه مدت خود این سری محصولات را انتخاب می کنند.


  • جنس بدنه و طراحی کاناپه بادی

در تولید کاناپه بادی یک نفره و یا دو نفره از پی وی سی وینیل استفاده می شود و عموما دارای مقاومت خوبی در برابر فشار وزن بالا و همچنین ضربه دارا می باشد. این پی وی سی وینیل بطور کامل ضدآب و رطوبت بوده و می توانید از این کالاها در کنار استخر یا فضای خارج از منزل نیز استفاده کنید. البته برخی از مدل ها برای تبدیل شدن محصول به یک کاناپه بادی ضدتعریق، دارای روکش جیر بوده که کاناپه بادی دو نفره اینتکس نیز یکی از این مدل ها محسوب می شود. این کاناپه بادی دارای بدنه ای از جنس پی وی سی وینیل و رویه مخملی ضدتعریق می باشد که این رویه به کمک شوینده های معمولی و دستمال قابل تمیز شدن خواهد بود. همچنین بخش کف محصول نیز از پی وی سی وینیل بوده و ضد آب می باشد.


  • ابعاد و تحمل وزن کاناپه بادی تخت خوابشو

 کاناپه بادی دو نفره تخت خواب شو اینتکس دارای ۲۲۱ سانتی متر طول در حالت تخت می باشد که می تواند یک ابعاد مناسب برای خواب و استراحت باشد. همچنین عرض این کاناپه بادی برابر با ۱۹۳ سانتی متر می باشد که می تواند برای بیش از ۲ نفر نیز فضا در اختیار شما قرار دهد. ارتفاع ۶۶ سانتی متری کالا نیز به همراه زاویه طراحی شده برای پشتی و تکیه گاه، می تواند یک مبل بادی استاندارد و راحتی را برای شما فراهم کند. تحمل وزن ۲۰۰ کیلوگرمی این کاناپه بادی نیز یکی از ویژگی های مثبت آن بشمار می رود که به شما امکان استفاده بدون نگرانی بابت بروز مشکل برای محصول را خواهد داد. وزن ۶ کیلوگرمی کالا نیز به شما امکان جابجایی ساده محصول را خواهد داد تا بتوانید از این کاناپه بادی در مسافرت های خود نیز استفاده نمایید.

کاناپه بادی دو نفره تختخواب شو اینتکس

  • سایر ویژگی ها

از ویژگی های مثبت این محصول می توان به دسته های استاندارد و ضدتعریق اشاره نمود که به شما امکان استفاده از محصول را بصورت طولانی مدت خواهد داد. همچنین از دیگر نقاط مثبت این کالا وجود ۲ عدد جالیوانی بر روی دسته های محصول است که می تواند یک ویژگی بسیار کاربردی باشد. قسمت کف این کاناپه تخت شو کمی بالاتر از لبه ها طراحی شده است تا در هنگام استفاده، کالا به خوبی به زمین بچسبد و در هنگام استفاده کمترین جابجایی و تکان خوردن محصول را حس کنید.


  • جمع بندی

کاناپه بادی اینتکس مدل دو نفره دارای رویه ضدتعریق و کف ضدآب بوده و مناسب برای استفاده های طولانی مدت می باشد. جا لیوانی تعبیه شده بر روی بدنه و همچنین تحمل وزن ۲۰۰ کیلومی از ویژگی های مثبت این محصول بشمار می رود. ابعاد استاندارد ارتفاع مناسب برای تماشای تلویزیون، مطالعه و یا استراحت نیز از نقاط مثبت کالا محسوب می شود.برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا سایر محصولات می تواند با مشاورین فروش شرکت مستر اینتکس تماس برقرار نمایید.