استخر بادی خانوادگی از پر طرفدار ترین محصولات بادی در زمینه تفریحات آبی محسوب شده که به دلیل داشتن ویژگی هایی همچون قابلیت حمل راحت، جایگیری کم به دلیل حجم و وزن سبک، راه اندازی و جمع شدن آسان تاکنون از فروش بالایی برخوردار بوده است. این نوع استخر ها همانطور که از نامشان پیداست در میان بزرگترین سایز انواع استخر بادی قرار گرفته و در طرح های گرد، مربعی، مستطیلی و بیضی تولید می شوند از همین رو چه از نظر ابعاد و ظرفیت و چه از نظر طراحی تنوع بالایی را دارند در نتیجه باعث افزایش بازه انتخاب مصرف کنندگان بر اساس نیاز و سلایق خود شده است. چند ویژگی مهم برای آشنایی با انواع استخر بادی خانوادگی اینتکس و بست وی وجود داشته که از جمله مهمترین آنها طراحی و ساختار بدنه، جنس و متریال، ابعاد وزن و ظرفیت آب و همچنین شرکت های تولید کننده می باشد بر همین اساس در ادامه به توضیحات لازم در رابط این خصوصیت ها خواهیم پرداخت.

استخر بادی خانوادگی پشتی دار

طراحی و ساختار بدنه استخر بادی خانوادگی

همانطور که اشاره کردیم، استخر بادی خانوادگی خانگی در مدل های گرد، مربعی، بیضی و مستطیلی طراحی و ساخته شده که هر کدام دارای ابعاد و ظرفیت آب متفاوتی می باشند. ساختار دیواره یا بدنه اصلی آنها کاملا بادشو بوده و بر اساس نوع طراحی ظاهری استخر می توانند توسط دو سه و یا چهار دریچه هوا راه اندازی شوند. بدنه یا دیواره های بادشو در این استخر ها دارای ضخامت و پهنای بالایی بوده به همین دلیل امکان تکیه دادن را فراهم می سازد. اکثر مدل های استخر خانوادگی بادی دارای کفی ساده بوده و کمتر مدلی در بازار وجود دارد که ساختار بادشو داشته باشد زیرا ساختار بادشو برای استخر بادی بزرگ ساختاری مناسب نبوده به این دلیل که توان تحمل فشار آب را نخواهد داشت در نتیجه بهتر است در هر محل مورد استفاده ای، یک زیرانداز مطمئن مانند تاتامی برای آنها فراهم کنید. در قسمت کف این نوع استخر ها دریچه تخلیه آب نیز تعبیه می شود تا عمل تعویض آب را بیش از پیش راحت تر کند.
در این میان استخر بادی خانواده در مدل های پشتی دار و صندلی دار نیز تولید شده که فضایی مشخص برای نشستن داخل بدنه ایجاد می کند. صندلی و تکیه گاه بادی داخل استخر ها توسط دریچه هوای مجزا راه اندازی شده و به خود بدنه اصلی متصل می باشند. البته استخر بادی صندلی دار خانوادگی تنوع زیادی نداشته و معمولا به صورت ساده با فضای داخلی بزرگ تولید می شوند.

استخر بادی خانوادگی صندلی دار

جنس و متریال ساخت استخر بادی خانوادگی

مهمترین خصوصیت در تولید انواع محصولات بادی، جنس و متریال ساخت آنها می باشد زیرا در کیفیت و طول عمر آنها تاثیر بسزایی دارد. تنها متریالی که تاکنون برای تولید استخر بادی بزرگسال و کودک در مدل های مختلف استفاده شده، متریال پلاستیکی PVC وینیل در ضخامت های مختلف می باشد. این متریال در استخر بادی خانوادگی ضخامت بیشتری به دلیل ابعاد و ظرفیت بالای آب داشته از همین رو مقاومت خوبی در برابر فشار و دمای متفاوت آب و همچنین نور آفتاب خواهد داشت تا با خیالی آسوده در فضای باز نیز مورد استفاده قرار بگیرد. متریال پی وی سی در استخر ها با وجود ضخامت بالای خود انعطاف بسیار خوبی داشته از همین رو در ابعاد و حجم کوچکتری برای حمل راحت با کمترین اشغال فضا قابل جمع شدن خواهند بود.

جنس بدنه استخر بادی خانوادگی


مهمترین خصوصیت در این نوع جنس بدنه، قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از آنها می باشد. زمانی که استخر بادی مورد نظر شما چه به صورت سهوی یا عمدی آسیبی ببیند توسط تعمیرکاران مجرب فروشگاه مستر اینتکس قابل ترمیم و استفاده مجدد خواهد بود بنابراین نگرانی بابت یک بار مصرف بودن این محصولات نخواهد بود. دقت داشته باشید که میزان باد زدن به آنها، عدم برخورد اشیای تیز و نحوه استفاده صحیح می تواند در افزایش طول عمر این محصولات موثر باشد.

ابعاد، وزن و ظرفیت آب استخر بادی خانوادگی

معمولا استخر بادی خانوادگی دارای طول یا قطر های بالای 1.5 متر بوده و در مدل های مستطیلی شاهد استخر هایی هستیم که طول بالای 2 متر دارند از همین رو می تواند حساب ویژه ای روی آنها برای استفاده یک خانواده کم جمعیت باز کرد. بیشترین ارتفاعی که برای یک استخر بادی خانوادگی در نظر گرفته شده، ارتفاع 60 سانتی متر بوده و معمولا این ارتفاع بین 50 الی 60 سانتی متر در بزرگترین حالت خود قرار می گیرد. در صورتی که این مقدار ارتفاع و عمق برای تفریحات آبی شما پاسخگو نباشد می توانید اقدام به خرید استخر پیش ساخته فریمی و یا استخر پیش ساخته ایزی ست که در عمق های بیشتری تولید شده کنید. بیشترین ظرفیت آب در استخر بزرگ خانواده حدود 1000 الی 1200 لیتر بوده که با داشتن فشار آب مناسب در کوتاه ترین زمان پر خواهد شد. وزن این استخر ها نیز در بیشترین حالت خود برای بزرگترین سایز ها زیر 10 کیلوگرم بوده تا به سادگی با توجه به حجم کم در حالت جمع شده توسط انواع وسیله های نقلیه قابل حمل باشد.

معرفی چند مدل از استخر بادی خانوادگی

استخر بادی خانوادگی آکواریمی اینتکس مدل 58485 که خود دارای مدل ساده نیز بوده از ابعاد (طول: 305 سانتی متر، عرض: 183 سانتی متر، ارتفاع: 56 سانتی متر) برخوردار می باشد. این استخر از پر فروش ترین مدل های موجود در بازار محصولات بادی تفریحی آبی محسوب می شود. از مدل های دیگر می توان به استخر بادی مدل 56475 که مدل صندلی دار بوده و مدل هایی همچون استخر بادی خانوادگی 54336 و ... اشاره کرد.

استخر بادی خانوادگی آکواریمی


برای خرید استخر بادی خانوادگی در مدل های مختلف می توانید با مراجعه به وبسایت نمایندگی اینتکس و یا به روش تلفنی و حتی حضوری اقدام به ثبت سفارش کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما در سراسر کشور ارسال شود.