استخر بادی متنوع ترین محصولات بادی تولید و عرضه شده در بازار ایران بوده که برای تمامی سنین جهت تفریحات آبی و ریلکس کردن در آب مورد استفاده قرار داده می شود. مدل های مختلفی از دسته استخر بادی تولید شده که از جمله آنها می توان به استخر بادی عمیق، استخر بادی خانوادگی، استخر بادی کم عمق، استخر بادی خانگی و ویلا، استخر بادی بزرگسال و کودک و همچنین استخر بادی سرسره دار اشاره کرد. در این مطلب قصد داریم به بررسی انواع استخر بادی سرسره دار بپردازیم. استخر هایی که نه تنها فضایی برای نگهداری آب داشته بلکه دارای اشیای بادشو تفریحی از جمله سرسره، آبپاش، سایه بان و انواع اسباب بازی بادی متصل به بدنه و مجزا می باشد به همین دلیل به مجموعه بازی آبی بادشو نیز معروف می باشند. بسیاری از مدل های تولید شده تنها برای استفاده سنین کودکان ساخته شده اما برخی برند های چینی و برند های متفرقه اقدام به تولید مدل هایی با سایز بسیار بزرگ نیز کرده اند که امکان استفاده بزرگسالان نیز از این استخر ها فراهم باشد به همین دلیل استخر بادی سرسره دار بزرگسال نیز تولید و عرضه می شود.

استخر بادی سرسره دار کودک

چند ویژگی مهم در تولید و خرید استخر بادی سرسره دار وجود داشته که از جمله آنها می توان به متریال و جنس بدنه، نوع طراحی و ساخت، اقلام متصل شده به استخر و برند تولید کننده اشاره کرد. چند مدل از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین استخر سرسر دار بادشو می توان به استخر بادی اینتکس مدل 57154، استخر بادی اینتکس مدل 57149، استخر بادی 57135 و ... اشاره کرد.

جنس و متریال در واقع مهمترین خصوصیتی بوده که هم از سوی تولید کننده و هم از سوی مصرف کننده مورد اهیمت قرار می گیرد. متریال تعیین کننده کیفیت و طول عمر یک استخر بادی بوده از همین رو می بایست در زمان خرید به تاریخ تولید و شرکت تولید کننده معتبر توجه کافی داشته باشید. جنس بدنه رایجی که در تمامی مدل های استخر بادی کودک سرسره دار استفاده شده، پلاستیک پی وی سی وینیل با ساختار دو و همچنین سه لایه بوده که در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاومت لازم را خواهد داشت. این متریال به دلیل انعطاف بالای خود در ابعاد کوچکتری قابل جمع شدن می باشد تا در زمان حمل اشغال فضای بسیار کمی را داشته باشد. مزیت بزرگی که متریال پی وی سی داشته، قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از آن است بنابراین خیال مصرف کنندگان بابت یک بار مصرف نبودن این نوع محصولات بادی راحت خواهد بود.

استخر بادی سرسره دار بزرگسال

همانطور که اشاره کردیم استخر بادی سرسره دار در مدل های متنوعی از نظر طراحی ظاهری تولید شده اند. برخی از مدل ها دارای فضا و ابعاد بزرگتری بوده از همین رو شاهد لوازم بادی تفریحی زیادی روی بدنه اصلی استخر از جمله سرسره بادشو، آبپاش بادی، اسباب بازی بادی به صورت سرخود و مجزا، سایه بان و ... هستیم. با توجه به اینکه ظرفیت آب استخر های سرسره دار نسبت به مدل های عمیق کمتر بوده بنابراین گزینه مناسبی برای آبتنی و تفریحات آبی تابستانی خواهد بود. هیچ کدام از مدل های تولید شده همراه خود پمپ باد نداشته به همین دلیل می بایست به صورت مجزا پمپ باد مخصوص محصولات بادی را از فروشگاه مستر اینتکس تهیه کنید. برای راه اندازی این استخر ها می توانید از پمپ باد دستی، پمپ باد پدالی و یا پمپ باد برقی که قدرت بیشتری نسبت به دو مدل دیگر داشته بهره مند شوید.

شرکت اینتکس و شرکت بست وی، دو برند بزرگ در زمینه تولید محصولات بادی می باشند در نتیجه چه در صورت خرید استخر بادی سرسره دار و چه سایر محصولات بادی بهتر است این دو برند را در اولیت خرید خود بگذارید تا هزینه ای که بابت خرید این محصولات می پردازید کاملا معقولانه باشد. برند اینتکس و بست وی فروش بالایی در طول یک دهه اخیر در کشور ایران داشته اند که این فروش بالا به دلیل کیفیت و تنوع بسیار خوب آنها می باشد. فروشگاه مستر اینتکس به عنوان نمایندگی فروش اینتکس و بست وی اقدام به عرضه انواع استخر بادی به سراسر کشور می کند.