شرکت اینتکس یکی از تولیدکنندگان بزرگ و می توان گفت محبوب ترین برند در زمینه محصولات بادی می باشد که اقدام به تولید انواع استخر بادی نیز کرده است. استخر بادی اینتکس دارای ابعاد متنوعی می باشد که در این مقاله قصد معرفی چندین نمونه از مدل های دارای ابعاد کوچک و با کیفیت بالا و در عین حال با کمترین هزینه ممکن را خواهیم داشت.


می توان گفت ارزان ترین استخر بادی بچگانه تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که دارای بدنه ای از جنس پی وی سی وینیل بوده و با عنوان استخر بادی رینگی یا حلقه ای نیز شناخته می شود. این پی وی سی در برابر آفتاب مستقیم و رطوبت و گرما مقاوم بوده و می توانید از این محصول در فضاهای باز همانند حیاط و یا باغ نیز استفاده کنید. البته بسیاری از عزیزان این محصول را به سبب ابعاد کوچک برای استفاده در حمام در نظر می گیرند. دیگر ویژگی مهم این استخر بادی کوچک اینتکس، کف بادی آن می باشد که نشیمن نرمی را در اختیاز کودک شما قرار خواهد داد و لذت استفاده از محصول را دوچندان خواهد نمود.

استخر بادی رینگی کودک اینتکس

این استخر بادی طرح دار اینتکس یکی از محصولات پرطرفدار این برند می باشد که به سبب طراحی جذاب و توانسته است توجه بسیاری از کودکان را به خود جلب کند. بدنه و کف این محصول از پی وی سی وینیل تشکیل شده اند و دارای مقاومت بالایی در برابر فشار آب و ضربه در هنگام استفاده می باشد. قطر این استخر بادی بچه گانه اینتکس برابر با ۱۶۰ سانتی متر می باشد که مناسب برای استفاده دو الی سه کودک نیز می باشد. ارتفاع ۳۸ سانتی متری محصول نیز یک تفریح آبی جذاب را برای فرزندان شما به ارمغان خواهد آورد. این ابعاد استخر، ظرفیت ۳۹۰ لیتری به محصول بخشیده است و در سریعترین زمان ممکن می توانید محصول را آب کرده و از آن استفاده کنید. کف استخر نیز شیر تخلیه برای تخلیه آب تعبیه شده است تا در زمان تخلیه صرفه جویی کنید.

استخر بادی طرح بستنی intex

استخر بادی با توپ و حلقه یکی از پرطرفدارترین کالاها در زمینه تفریحات آبی می باشد که دارای مدل های متنوعی نیز می باشد. این استخر بادی بست وی دارای ۱۲۲ سانتی متر قطر و ۲۲ سانتی متر ارتفاع می باشد که برای کودکان مناسب بوده و به سبب ابعاد مناسب، امکان راه اندازی و استفاده در هر اکثر فضاها را خواهد داشت. ظرفیت آب این استخر بادی کودک بست وی برابر با ۱۳۷ لیتر بوده و در کمترین زمان ممکن قابل استفاده خواهد بود. وزن ۸۰۰ گرمی کالا نیز به شما امکان جابجایی محصول را خواهد داد و می توانید به سادگی محصول را پس از استفاده جمع کرده و به مکانی دیگر منتقل کنید. جنس بدنه محصول و همچنین توپ حلقه بادی همراه محصول نیز از جنس پی وی سی وینیل بوده و در برابر پوسیدگی و تابش نور خورشید مقاوم می باشند.

استخر بادی با توپ و حلقه بچگانه

استخر بادی با کف بادشو تولید شده توسط شرکت intex یک محصول ایده آل برای استفاده در حمام و یا بالکن و همچنین فضاهای باز می باشد که به سبب داشتن کف قابل باد شدن، توانسته است یک محصول ایمن با نشیمن نرم در اختیار فرزندان شما قرار دهد. همچنین بدنه و کف این استخر بادی از وینیل تشکیل شده است و از استحکام قابل قبولی برخوردار می باشد. این محصول در دو رنگ سبز و صورتی عرضه می شود که بسته به سلیقه می توانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید. طول و عرض این استخر بادی برابر با ۸۶ سانتی متر بوده و مناسب برای استفاده در هر نوع فضا خواهد بود. ارتفاع ۲۵ سانتی متری محصول نیز موجب این شده است تا این استخر رده سنی خاصی نداشته باشد. ظرفیت استخر بادی بچگانه مربعی اینتکس نیز برابر با ۵۷ لیتر می باشد که می توانید در مدت زمان کوتاهی آن را پر از آب کرده و از آن استفاده نمایید.

استخر بادی مربع اینتکس با کف بادشو

  • جمع بندی

اکثر استخر های بادی برندهای بست وی و اینتکس دارای کیفیت های بالایی بوده و قابلیت استفاده در فضاهای بسته و باز را دارا می باشند. همچنین تمامی این استخر های بچگانه قابل استفاده به عنوان استخر بادی توپ نیز بوده و می توانند انتخاب مناسبی برای استفاده در داخل منزل نیز باشند. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانید با همکاران ما در شرکت مستر اینتکس تماس برقرار نموده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.