استخر بادی 2 متری یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین استخر بادی تفریحی برای فضای باز و بسته و همچنین برای سنین مختلف بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. استخر بادی متنوع ترین و پر فروش ترین محصولات بادی در زمینه تفریحات آبی محسوب شده که در تمامی فصول بخصوص فصول گرما از فروش بالایی برخوردار بوده است. تنوع بالایی از نظر نوع طراحی و ساختار بدنه، ابعاد و ظرفیت، نوع ساختار داخلی و همچنین برند های تولید کننده در این محصولات وجود داشته از همین رو باعث افزایش بازه انتخاب مصرف کنندگان بر اساس نیاز و سلایق خود خواهد شد.
در این میان استخر بادی 2 متری نیز در مدل های مختلفی تولید شده که از جمله آنها می توان به استخر بادی 2 متری مستطیلی، استخر بادی 2 متری مربعی، استخر بادی 2 متری گرد و بیضی اشاره کرد. این نوع استخر در ابتدا به دلیل 2 متر بودن طول و یا قطر خود می تواند علاوه بر تفریحات آبی کودکان برای سنین بزرگسالان نیز به منظور ریلکس کردن در آب و آفتاب گرفتن قابل استفاده خواهد بود. در ادامه به شرح برخی از ویژگی های مهم در خرید استخر بادی 2 متری خواهیم پرداخت تا آشنایی لازم را در زمان خرید و استفاده داشته باشید.

استخر بادی 2 متری اینتکس

طراحی و ساختار استخر بادی 2 متری

همانطور که اشاره کردیم استخر بادی 2 متری اینتکس و بست وی در مدل های گرد، مربعی، مستطیلی و بیضی طراحی و تولید شده اند که هر کدام می توانند با توجه به محل مورد نظر استفاده کاربرد داشته باشند. معمولا این نوع استخر ها ساختار دیواره بزرگ و حجیم داشته و به شکل دو الی سه رینگ ساخته شده اند که هر رینگ توسط یک دریچه هوای مجزا راه اندازی می شود. این نوع استخر ها دارای کفی ساده بوده و کمتر مدلی تولید شده که از کف بادشو و مشبک برخوردار باشد. ویژگی دیگر از نظر طراحی بدنه تعبیه کردن دریچه تخلیه آب در قسمت کف بوده تا امکان تعویض راحت تر آب را داشته باشید. لازم به ذکر است که این نوع استخر بادی می تواند در حمام های بزرگ به عنوان وان بادی نیز استفاده شود. تعدادی از استخر بادی 2 متری تولید شده دارای امکاناتی همچون تکیه گاه بادی، نشیمنگاه بادی، آبپاش و حتی اسباب بازی بادی سرخود و مجزا بوده اما تنوع این مدل از استخر های دو متری کمتر از مدل های ساده که حجم بیشتری در فضای داخلی خود ایجاد کرده خواهد بود.

استخر بادی دو متریخرید استخر بادی 2 متری

جنس و متریال استخر بادی 2 متری

جنس و متریال ساخت استخر بادی 2 متری ویلا و خانگی از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه و ضخیم بوده در حالی که از دوام بالایی نیز برخوردار می باشد. این متریال که در تمامی محصولات بادی استفاده شده در برابر دمای متفاوت آب و نور آفتاب مقاوم خواهد بود تا با خیالی آسوده در فضای باز مورد استفاده قرار بگیرد. از خصوصیت های مهم متریال پی وی سی می توان به انعطاف بالای آن برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر و همچنین قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از آن اشاره کرد. در صورتی که به صورت سهوی یا عمدی استخر مورد نظر شما آسیب هایی همچون سورخ شدن یا پارگی ببیند می توانید از تعمیرکاران مجرب فروشگاه اینتکس بهره مند شوید تا استخر آسیب دیده را در بازه زمانی کوتاهی با بالاترین کیفیت ترمیم کنند تا همانند روز اول قابل استفاده باشد. دقت کنید از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و در صورت راه اندازی  در هر فضایی از یک زیرانداز مطمئن استفاده نمایید.

نمونه ای از انواع استخر بادی 2 متری می توان به استخر بادی اینتایم مدل YT-325، استخر بادی بست وی مدل 54005، استخر بادی اینتکس مدل 56483 و ... اشاره کرد.

استخر بادی 2 متری 56483 

استخر بادی 2 متری 54005







سایر ویژگی های استخر بادی 2 متری

برای احداث استخر بادی 2 متری می بایست از انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی استفاده کنید. این نوع پمپ باد در مدل های دستی، پدالی و برقی تولید شده و توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. هیچ کدام از انواع استخر بادی اینتکس و بست وی به همراه خود پمپ باد نداشته از همین رو می بایست به صورت مجزا تهیه کنید. برای خرید استخر بادی 2 متری می توانید به صورت اینترنتی، تلفنی و حتی حضوری به فروشگاه مستر اینتکس مراجعه کنید.