قایق بادی

قایق بادی کایاک 2 نفره بست وی مدل 65077

از {{model.count}}

bestway 65077 two person inflatable boat

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

قایق بادی کایاک 2 نفره بست وی، یکی از مهیج ترین و با کیفیت ترین قایق بادی تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که در دو رنگ آبی و نارنجی توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای طراحی و ساختار بدنه کاملا متعادل روی آب داشته و دو صندلی پشتی دار با قابلیت جدا شدن از بدنه، یک جفت پارو و یک پمپ باد برای راه اندازی سریع برخوردار خواهد بود.

قایق بادی کایاک 2 نفره بست وی از سری قایق بادی مسابقه ای و قایق بادی ورزشی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت استفاده در آب دریاچه ها، رودخانه ها، سد و حتی در آب دریا تولید شده است. این محصول از طراحی و ساختار حرفه ای و مشابه مدل فایبرگلاس بهره مند بوده و از دو صندلی بادشو با قابلیت جدا شدن از قسمت کف برخوردار است. قسمت کف نیز به صورت مواج و بادشو طراحی شده تا علاوه بر ایجاد محلی نرم و راحت، ضربه های وارد شده توسط آب را دفع کند. بدنه اصلی در قسمت های جلو و عقب خود از دو دستگیره برای حمل در حالت باد شده و دو فضای کوچک با پوشش پارچه ای برای قرار دادن وسیله های کوچک برخوردار می باشد.

ابعاد قایق بادی کایاک حرفه ای بست وی در حالت باد شده برابر با (طول: 321 سانتی متر، عرض: 88 سانتی متر) بوده و تا 160 کیلوگرم تحمل وزن خواهد داشت. جنس و متریال ساخت این کالا از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که در کنار این نوع ساختار از ضخامت بسیار خوبی برخوردار است از همین رو مانع از آسیب های سریع و راحت این قایق خواهد شد. این بدنه در برابر فشار و دمای آب مقاوم بوده بنابراین جای نگرانی بابت استفاده در آب رودخانه ها وجود نخواهد داشت. همراه این محصول یک جفت پارو آلومینیومی بسیار مقاوم با قابلیت کوچک شدن و یک پمپ باد دستی قرار داده شده که از مهمترین لوازم جانبی قایق بادی محسوب می شود. جهت خرید قایق بادی کایاک 2 نفره بست وی کافیست پس از ثبت سفارش در نمایندگی اینتکس محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

طول
۳۲۱ سانتی متر
عرض
۸۸ سانتی متر
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
تحمل وزن
۱۶۰ کیلوگرم
قابلیت نصب موتور
ندارد
وزن
۱۴ کیلوگرم
اقلام همراه
پاروی کایاکی
طناب نجات
برچسب تعمیرات
سایر ویژگی ها
دارای کف بادی
دارای تکیه گاه بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...