شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی کودک اینتکس مدل 58535

از {{model.count}}

intex 58535 kids pool float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی کودک اینتکس مدل 58535 شناور بادی اینتکس مناسب برای کودکان ساخته شده از پی وی سی که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد، این شناور بادی از جنس پی وی سی ساخته شده است که ضد حساسیت و ضد بو می باشد، برای خرید شناور بادی کودک طرح دلفین می توانید از نمایندگی اینتکس اقدام به عمل آورید

شناور بادی کودک اینتکس مدل 58535 از سری شناور بادی های ساخته شده مناسب کودکان توسط برند اینتکس می باشد، این شناور بادی دارای طرحی بسیار جذاب و خاص می باشد که می تواند به راحتی نظر هر کودکی را نسبت به خودش جلب کند. شناور بادی کودک 58535 دارای طراحی برگرفته شده از دلفین می باشد، که در قسمت ابتدای و یا سر این دلفین یک جفت دستگیره تعبیه شده است که کودک شما از این دستگیره برای حفظ تعادل می تواند استفاده کند. جنس بدنه ی این شناور بادی کودک اینتکس از پی وی سی وینیل می باشد که دارای مقاومت بالایی در برابر فشار و آسیب دیدگی است.

البته پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول قابلیت تعمیر مجدد دارد که در صورت بروز مشکل می توانید آن را تعمیر کنید. البته شایان ذکر است که در داخل بسته بندی این محصول یک عدد برچسب تعمیرات نیز قرار گرفته شده است که با کمک این برچسب می توانید محصول خود را تعمیر کنید. ابعاد شناور بادی اینتکس طرح دلفین برابر است با 175 سانتی متر به طول، 66 سانتی متر به عرض که ابعادی مناسب برای شناور بادی می باشد. از این محصول می توانید در انواع استخر ها استفاده کنید.

با خرید شناور بادی روی آب کودک، برای کودکتان تفریحی سرگرم کننده و مهیج را مهیا کنید. برای باد کردن شناور بادی کودک اینتکس می توانید از انواع پمپ باد های موجود استفاده کنید. برای خرید شناور بادی کودک اینتکس طرح دلفین می توانید از فروشگاه اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
175 سانتی متر
عرض
66 سانتی متر
تحمل وزن
70 کیلوگرم
وزن
2.1 کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
دارای دستگیره حفظ تعادل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...