شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی استخر بست وی مدل 43118

از {{model.count}}

bestway 43118 inflatable float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی استخر بست وی مدل 43118 یکی از محصولات بادی داخل استخر می باشد که برای بزرگسالان طراحی شده است. این صندلی بادی روی آب از دو عدد دستگیره تعادل برخوردار می باشد. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق این محصول را مشاهده بفرمایید.

شناور بادی استخر بست وی مدل 43118 محصولی جدید و خاص، از سری محصولات تفریحی آبی شرکت بست وی می باشد که در سال 2021 تولید و در بازار جهانی عرضه شد. این محصول یکی از تولیدات موفق این شرکت بود که در همان بدو ورود به بازار توانست تا فروش بسیار خوبی را تجربه کرده و رضایت اکثر خریداران را جلب بنماید. این شناور بادی به شکل یک صندلی روی آب طراحی شده است که دارای تکیه گاه و نشیمنگاهی بسیار راحت می باشد. شناور استخر بست وی در دو رنگ سبز و آبی تولید گردیده است. در دو طرف این محصول و دقیق در محل قرار گیری دست، دو عدد دستگیره پلاستیکه تعبیه شده است که با وجود آن ها افراد می توانند تعادل خود را بر روی آب به خوبی حفظ بنمایند. همچنین این شناور دارای یک عدد محل قرار گیری بطری نیز می باشد.

از این محصول می توان داخل استخر و سایر مکان ها آبی برای تفریخات آبی، استراحت بر روی آب و ... بهره مند شد. بدنه آن از جنس وینیل بوده و دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر تابش مستقیم خورشید می باشد. همچنین ضد حساسیت بودن، از دیگر مزایای این متریال به شمار می رود. این شناور بادی ارزان دارای طول: 152 سانتی متر و عرض: 99 سانتی متر می باشد. تحمل وزن آن 90 کیلوگرم بوده و وزن بسته بندی آن نیز 1 کیلوگرم می باشد که می توان به راحتی آن را حمل و یا جابجا نمود. شما می توانید برای خرید این محصول به همراه خدمات پس از فروش از طریق سایت مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران اقدام کرده و یا برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما در این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

طول
۱۵۲ سانتی متر
عرض
۹۹ سانتی متر
تحمل وزن
۹۰ کیلوگرم
وزن
۱ کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب تمام سنین
دارای دستگیره پلاستیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...