شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

سرسره بادی بزرگ کودک بست وی مدل 52329

از {{model.count}}

bestway 52329 inflatable slide

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

سرسره بادی بزرگ کودک بست وی یکی از بزرگترین سرسره بادی برای تفریحات هوازی کودکان بالای 3 سال بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای طراحی بدنه سه لاینه بوده و از یک مخزن آب کوچک به همراه چند آبپاش برای آبتنی بهره می برد. این کالا قابل استفاده در فضای باز و روی سطوح شیبدار بوده و به راحتی قابل راه اندازی می باشد.

سرسره بادی بزرگ کودک بست وی با طراحی سه لاین، یکی از مهیج ترین لوازم بادی و اسباب بازی بادی تفریحی برای کودکان بالای 3 سال بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول همانطور که در تصاویر آن قابل مشاهده بوده از یک استخر کوچک در قسمت انتهایی خود برخوردار بوده که آب حاصل از اسپری شدن توسط آبپاش های سرخود در این قسمت جهت آب بازی فرزندان شما جمع می شود. گفتنی است که برای فعال نمودن آبپاش ها کافیست یک شلنگ آب را به دریچه آب این سرسره متصل نموده تا آب را به سطح رویه سرسره بادی کودک اسپری کند. این ویژگی باعث سر خوردن راحت تر و سریع تر روی سرسره خواهد شد.

ابعاد راه اندازی شده این سرسره بادی خانگی بست وی برابر با (طول: 488 سانتی متر، عرض: 207 سانتی متر) بوده و می تواند برای سه کودک به صورت همزمان استفاده شود. لازم به ذکر است که برای استفاده از این سرسره می بایست روی سطحی شیبدار راه اندازی شود. جنس و متریال بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که از مقاومت خوبی در برابر نور و گرمای آفتاب برخوردار است. این متریال انعطاف بالایی برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر داشته و از قابلیت تعمیر و استفاده مجدد برخوردار خواهد بود. برای خرید سرسره بادی بزرگ کودک بست وی می توانید به روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در سایت نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

طول
۴۸۸ سانتی متر
عرض
۲۰۷ سانتی متر
وزن
۲ کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
دارای آبپاش و حوضچه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...