استخر پیش ساخته

استخر فریمی مستطیلی بست وی مدل 56405

از {{model.count}}

bestway 56405 metal frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

خرید استخر فریمی مستطیلی بست وی مدل 56405 از سری استخر فریمی ساخته شده توسط برند بست وی، ابعاد این استخر فریمی برابر با 400×211×81 سانتی متر می باشد، جنس بدنه استخر از پی وی سی و فریم های آن از فلز ضد زنگ ساخته شده است.

استخر فریمی مستطیلی بست وی مدل 56405 از سری استخر فریمی ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، استخر های تولید شده توسط برند بست وی دارای انواع مختلفی هستند که عبارت اند از استخر پیش ساخته، استخر فریمی، استخر فست ست، استخر بادی که استخر فریمی یکی از پر فروش ترین های این برند می باشد، استخر فریمی بست وی دارای ابعادی برابر با 400 سانتی متر به طول، 211 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 81 سانتی متر می باشد که ابعادی مناسب برای استخر فریمی می باشد. این استخر مناسب برای استفاده در داخل حیاط منازل، ویلا، باغ و یا پشت بام می باشد. البته بسیاری از افراد از استخر فریمی برای پرورش ماهی استفاده میکنند که این گزینه بهترین و مناسب ترین استخر پیش ساخته برای پرورش ماهی می باشد. با توجه به ابعاد این استخر ظرفیت آبی برابر با 5700 لیتر دارد.

جنس بدنه استخر فریمی بست وی از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و همچنین دارای مقاومت بالا در برابر فشار آب و تابش نور خورشید می باشد. فریم های این استخر پیش ساخته از فلز ضد زنگ ساخته شده است که با اتصال آن به بدنه پی وی سی بر روی زمین استوار می ماند. نصب و راه اندازی این محصول در کمتر از یک ساعت انجام می شود و در صورت عدم استفاده از آن به راحتی می توانید آن را جمع آوری کنید و از فضای اشغال شده استفاده کنید، لازم بذکر است که بر روی بدنه استخر فریمی 4 متر بست وی محلی برای قرار گیری پمپ تصفیه قرار گرفته شده است که در صورت نیاز می توانید پمپ تصفیه آب استخر فریمی را به آن قسمت متصل کنید. برای خرید استخر فریمی مستطیلی بست وی مدل 56405 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس و بست وی اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را باضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
400 سانتی متر
عرض
۲۱۱ سانتی متر
ارتفاع
۸۱ سانتی متر
ظرفیت
5700 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۳۳ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 2006 لیتر
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...