شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

حلقه شنا بادی کودک بست وی مدل 96102

از {{model.count}}

bestway 96102 child inflatable tube

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

حلقه شنا بادی بست وی کودک با طرح انگری بردز دارای قطر 56 سانتی متری و مناسب برای کودکان 3 تا 6 سال جهت استفاده در آب های کم عمق مانند استخر ها عرضه شده در نمایندگی اینتکس به همراه وزن و حجم بسیار کم.

حلقه شنا بادی کودک بست وی مدل 96102 یکی از پر فروش ترین لوازم شنا تولید شده برای تفریحات آبی سنین کودکان در آب های کم عمق مانند استخر ها بوده که توسط شرکت بست وی عرضه شده است. این حلقه شنا کودک در طرح انگری بردز تولید شده و از دو سایز متفاوت برخوردار است. این محصول با داشتن قطر 56 سانتی متری مدل کوچک این دسته از حلقه بادی بست وی محسوب شده که با توجه به ابعاد باد شده خود معمولا برای سنین 3 تا 6 سال مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به ابعاد این محصول تحمل وزن آن حداکثر 20 الی 25 کیلوگرم بوده که از همین رو برای بازه سنین تعریف شده پاسخگو خواهد بود.

برای حلقه بادی شنا کودک از متریال پلاستیک PVC با روکش وینیل استفاده شده که رایج ترین متریال مورد استفاده در انواع محصولات بادی بخصوص لوازم شنا بادی می باشد. این نوع متریال در برابر نور آفتاب و دمای متفاوت آب مقاوم بوده بنابراین جای نگرانی بابت آسیب دیدن های احتمالی نخواهد بود. برای راه اندازی آن استفاده از کوچکترین پمپ باد محصولات بادی نیز پاسخگو بوده از همین رو نیازی به هزینه های بیشتر برای خرید پمپ باد قوی تر نخواهد بود. جهت خرید حلقه شنا بادی کودک بست وی 3 تا 6 سال کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و محصول خود را به دو روش اینترنتی و یا تلفنی ثبت سفارش کنید.

قطر
56 سانتی متر
تحمل وزن
25 کیلوگرم
وزن
200 گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین 3 تا 6 سال
مناسب استخر ها

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...