شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

جلیقه شنا بادی کودک بست وی طرح اسپایدرمن مدل 98014

از {{model.count}}

bestway 98014 baby inflatable life jacket

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جلیقه شنا بادی کودک بست وی طرح اسپایدرمن مدل 98014، جلیقه بادی مناسب برای استفاده کودکان 3 تا 6 سال، طراحی برگرفته شده از مرد عنکبوتی، برای خرید و قیمت جلیقه شنا بادی کودک بست وی طرح اسپایدرمن مدل 98014 از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید.

جلیقه شنا بادی کودک بست وی طرح اسپایدرمن مدل 98014 جلیقه شنا یک محصول بسیار کاربردی و لازم برای کودکان درهنگام شنا کردن می باشد، بست وی یکی از تولیدکنندگان محصولات بادی انواع جلیقه شنا ها را تولید کرده است که و در طراحی آن از شخصیت های کارتونی استفاده کرده است که مدل 98014 طرحی برگرفته شده از اسپایدرمن دارد که مناسب برای کودکان پسر می باشد، این جلیقه بادی به کودک شما کمک میکند که به راحتی بر روی آب شناور بماند و به کمک آن شنا کند.

جلیقه بادی شنا کودک مناسب برای کودکان 3 الی 6 سال می باشد. جنس بدنه جلیقه بادی کودک از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد، پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول کاملا ضد حساسیت و ضد بو است، بر روی این محصول دو عدد دریچه باد قرار داده شده است که از این طریق می توانید محصول خود را باد کرده. برای خرید جلیقه شنا بادی کودک بست وی طرح اسپایدرمن مدل 98014 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
51 سانتی متر
عرض
46 سانتی متر
وزن
300 گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان ۳ تا ۶ سال
ضدحساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...