تشک بادی

تشک بادی یک نفره بالش دار بست وی مدل 67223

از {{model.count}}

bestway 67223 single airmattress with pillow

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی یک نفره بالش دار بست وی با عرض 76 سانتی متر یکی از پر فروش ترین تشک بادی تک نفره تولید شده برای استفاده در سفر ، محل کار و منزل به همراه پمپ باد پدالی سرخود و بدنه ضد آب عرضه شده در نمایندگی اینتکس

تشک بادی یک نفره بالش دار بست وی با عرض 76 سانتی متر کوچکترین تشک بادی بالش دار پاویلو شرکت بست وی بوده که جهت استفاده در مسافرت ها ، داخل چادر مسافرتی ، محل کار و منزل عرضه شده است. این تشک بادی بست وی در یک خانواده با 4 مدل مختلف تولید شده که از هر نظر به جز ابعاد و ظرفیت با هم متفاوت می باشند به همین دلیل باعث افزایش بازه انتخاب مصرف کنندگان شده است. طراحی و ساختار بدنه اصلی به گونه ای بوده که به دلیل داشتن بالش و پمپ باد در میان کامل ترین تشک بادی قرار می گیرد.

یک بالش بادی به صورت سرخود روی بدنه تعبیه شده که با باد زدن به بدنه اصلی به صورت خودکار شکل می گیرد. همچنین یک پمپ باد پدالی نیز در داخل بدنه تعبیه شده که توسط این پمپ می توان تشک مورد نظر را در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی کرد. این پمپ باد از بدنه اصلی قابلیت جدا شدن نداشته اما با توجه به تعبیه کردن یک دریچه باد دابل لاک در دیواره افقی می توان به وسیله انواع پمپ باد مجزا این محصول را راه اندازی کرد. از ویژگی های مهم در طراحی بدنه می توان به رویه مواج و مشبک آن اشاره کرد. این نوع طراحی در پوشش اعضای بدن موثر بوده و مانع از تعریق بالای مصرف کنندگان می شود.

همچنین استفاده از لایه های ضخیم و مقاوم در ساختار داخلی این تشک بادی پاویلو را در برابر باد و وزن افراد مقاوم تر کرده است. این لایه ها همچنین از فرو رفتن سطح رویه تشک در زمان استفاده جلوگیری می کند تا محلی راحت برای دراز کشیدن داشته باشید. جنس بدنه اصلی از پلاستیک PVC بوده که از نوع روکش جیر و وینیل برای قسمت بیرونی آن استفاده شده است. از روکش جیر تنها برای رویه تشک و روکش وینیل نیز برای دیواره ها و قسمت کف استفاده شده است تا ساختار بدنه دو لایه را ایجاد کند. این نوع متریال در برابر آب ، دمای متفاوت هوا و همچنین نور آفتاب مقاوم بوده از همین رو دارای طول عمر بالایی می باشد.

انعطاف پذیری بالا برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر و قابلیت تعمیر توسط بسته تعمیرات محصولات بادی از دیگر خصوصیت های جنس بدنه اصلی می باشد. تشک بادی یک نفره با پمپ و بالش بست وی دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 185 سانتی متر ، عرض: 76 سانتی متر ، ارتفاع: 22 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده تمامی سنین می باشد. با توجه به این ابعاد و نوع کیفیت ساخت تحمل وزن آن به 150 کیلوگرم رسیده که نشان دهنده استحکام بالای بدنه می باشد. برای خرید تشک بادی یک نفره بست وی با پمپ و بالش سرخود کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و پس از ثبت سفارش درب منزل تحویل بگیرید.

طول
185 سانتی متر
عرض
76 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
تحمل وزن
150 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
2.3 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بالش بادی سرخود
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای پمپ باد پدالی سرخود
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...