تشک بادی

تشک بادی یک نفره اینتکس با پمپ پدالی مدل 64761

از {{model.count}}

intex 64761 one person air mattress with pedal pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی یک نفره اینتکس به همراه پمپ باد پدالی سرخود از جدید ترین تشک بادی تولید شده برای استفاده در منزل ، محل کار و مسافرت ها به همراه رویه مواج و ضد تعریق و ساختار داخلی فایبرتک ، بهترین گزینه برای استراحت و خواب در طول روز عرضه شده در نمایندگی اینتکس

تشک بادی یک نفره اینتکس با پمپ سرخود یکی از جدید ترین تشک بادی خانگی و سفری تولید شده جهت استراحت و خواب توسط شرکت اینتکس می باشد. این دسته از انواع تشک بادی اینتکس در سه سایز مختلف تولید شده که دو مدل دیگر دارای ظرفیت 2 نفره با طول و عرض متفاوت می باشد از همین رو بازه انتخاب مصرف کنندگان را افزایش داده است. ابعاد راه اندازی شده این تشک بادی مواج برابر با (طول: 191 سانتی متر ، عرض: 99 سانتی متر ، ارتفاع: 25 سانتی متر) بوده که برای استفاده سنین بزرگسال گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. با توجه به این ابعاد مقدار تحمل وزن این کالا معادل 136 کیلوگرم می باشد که نشان دهنده استحکام بالای بدنه خواهد بود.

ساختار داخل این تشک بر خلاف مدل های قدیمی خود از تکنولوژی فایبرتک ساخته شده است. ساختار فایبرتک داخلی در استحکام بالای این محصول بسیار موثر بوده و در جلوگیری از فرو رفتن سطح رویه در زمان استفاده موثر خواهد بود. ویژگی دیگر در طراحی بدنه ساختار مواج در قسمت رویه می باشد. این نوع طراحی اعضای بدن را به خوبی پوشش داده و با عبور جریان هوا کاملا از تعریق بالا جلوگیری خواهد کرد. برای باد زدن به این تشک اینتکس یک پمپ باد پدالی به صورت سرخود داخل بدنه تعبیه شده که از قدرت پمپاژ بالایی برخوردار است. جهت تخلیه باد و یا باد زدن توسط پمپ برقی نیز می توانید از دریچه باد دابل لاک تعبیه شده روی دیواره افقی استفاده کرد.

تشک بادی پمپ دار اینتکس ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با دو نوع روکش جیر و وینیل می باشد. این نوع متریال دارای ساختار دو لایه بوده و در برابر برخورد آب و نور آفتاب مقاوم خواهد بود. استفاده از روکش جیر در قسمت رویه برای جلوگیری از تعریق بالا بسیار موثر خواهد بود. این متریال در کنار ویژگی های نام برده شده دارای انعطاف پذیری بالایی بوده به همین دلیل در حجم و ابعاد کوچکتری قابل جمع شدن خواهد بود. برای خرید تشک بادی یک نفره با پمپ پدالی سرخود کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را به دو روش اینترنتی و یا تلفنی ثبت کنید.

طول
191 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
3 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات
دارای پمپ باد پدالی متصل به بدنه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...