تشک بادی

تشک بادی دو نفره پاویلو بست وی مدل 69023

از {{model.count}}

bestway 69023 pavillo two person air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی دو نفره پاویلو بست وی یکی از با کیفیت ترین و با دوام ترین تشک بادی خواب و استراحت در سفر و همچنین در منزل بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. طراحی و ساختار بدنه مشابه دیگر تشک های بادی عرضه شده می باشد با این تفاوت که متریال آن برای استفاده در مسافرت ها مناسب تر خواهد بود. این محصول برای استفاده در داخل انواع چادر مسافرتی بهترین گزینه محسوب می شود.

تشک بادی دو نفره بست وی با نام تجاری پاویلو یکی از با کیفیت ترین تشک بادی مسافرتی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای خواب و استراحت های طولانی مدت مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از ویژگی های بسیار خوب در این تشک بادی ساختار مقاوم داخلی آن بوده که سطح رویه ای با ثبات را ایجاد می کند از همین رو باعث جلوگیری از فرو رفتن سطح رویه در زمان استفاده خواهد شد. طراحی قسمت رویه نیز به صورات مواج طراحی شده به همین دلیل علاوه بر پوشش اعضای بدن موجب عبور جریان هوا و جلوگیری از تعریق بالا خواهد شد. این محصول با توجه به داشتن دریچه باد دابل لاک توسط انواع پمپ باد محصولات بادی قابل راه اندازی خواهد بود.

تشک بادی 2 نفره پاویلو دارای ابعاد 203 در 152 با ارتفاع 25 سانتی متر بوده که قادر است تا مقدار 273 کیلوگرم وزن را تحمل کند از همین رو برای استفاده افراد سنگین وزن نیز کاملا مناسب خواهد بود. جنس بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل با روکش جیر در قسمت رویه بوده از همین رو ساختار دو لایه را ایجاد کرده است. این نوع متریال در کنار ضخامت خوب خود انعطاف پذیری بالایی نیز داشته تا در ابعاد کوچکتری قابل جمع شدن باشد. ضد آب بودن بدنه و داشتن قابلیت تعمیر از دیگر ویژگی های پر مزیت جنس بدنه تشک بادی پاویلو خواهد بود. برای خرید تشک بادی دو نفره پاویلو بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
3.4 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...