تشک بادی

تشک بادی دو نفره عریض بالش دار بست وی مدل 67227

از {{model.count}}

bestway 67227 3 person airmattress with pillow

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی دو نفره بالش دار بست وی در مدل عریض در واقع بزرگترین تشک بادی با پمپ باد پدالی سرخود محسوب شده که توسط شرکت بست وی عرضه شده است. این تشک بادی دو نفره دارای ویژگی هایی همچون رویه ضد تعریق و عرض بزرگ 183 سانتی متری بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

تشک بادی دو نفره عریض بست وی مدل یکی از 4 سایز تولید شده از سری تشک بادی بالش دار بست وی بوده که در میان راحت ترین تشک بادی تولید شده توسط این شرکت قرار گرفته است. تشک بادی با عرض بالا بست وی در واقع دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 203 سانتی متر ، عرض: 183 سانتی متر ، ارتفاع: 28 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده سه نفر در سنین بزرگسالان نیز خواهد بود. طراحی و ساختار رویه به صورت مواج و مشبک در نظر گرفته شده تا هنگام استفاده اعضای بدن را پوشش داده و با عبور جریان هوا از تعریق بالای افراد به خوبی جلوگیری کند.

استفاده از ساختار داخلی مقاوم از لایه های ضخیم پی وی سی در استحکام این تشک بادی ضد آب و جلوگیری از فرو رفتن سطح رویه آن بسیار موثر بوده است. ویژگی های مهم این محصول علاوه بر داشتن بالش بادی متصل شده ، یک پمپ باد پدالی سرخود بوده که امکان راه اندازی سریع و بدون دردسر را فراهم می سازد. جنس بدنه اصلی از پلاستیک PVC با دو نوع روکش جیر و وینیل ساخته شده که سبک ترین متریال در تولید انواع محصولات بادی به شمار می رود. این متریال در برابر برخورد آب و نور آفتاب مقاوم بوده و به دلیل انعطاف پذیری بالای خود به راحتی در حجم و اندازه های کوچکتر قابل جمع شدن خواهد بود بنابراین اشغال فضای کمی را هنگام حمل خواهد داشت.

استفاده از روکش جیر تنها در سطح رویه استفاده شده تا محلی نرم و راحت برای خواب ایجاد کند. این محصول با توجه به استحکام بالای خود تحمل وزن 273 کیلوگرمی را به همراه داشته بنابراین هیچ جای نگرانی بابت استفاده برای افراد سنگین وزن نخواهد بود. برای خرید تشک بادی عریض بست وی به همراه پمپ باد و بالش بادی سرخود کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
203 سانتی متر
عرض
183 سانتی متر
ارتفاع
28 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
4.6 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بالش بادی سرخود
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای پمپ باد پدالی سرخود
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...