تخت بادی

تخت بادی 2 نفره اینتکس مدل 64470

از {{model.count}}

intex 64470 inflatable air bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی 2 نفره اینتکس از محصولات جدید و بسیار با کیفیت کمپانی intex می باشد که یک تخت خواب بادی دو نفره بوده و دارای یک عدد پمپ باد برقی متصل به بدنه نیز می باشد. در ادامه می توانید جزئیات بیشتری از این محصول را مشاهده بفرمایید.

تخت بادی 2 نفره اینتکس مدل 64470 یک تخت خواب بادی خاص و بسیار زیبا می باشد که مناسب برای استفاده درون منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی بوده و استراحتی بسیار لذت بخش را برای شما فراهم می سازد. از مزیت های این محصول می توان به پرتابل بودن آن اشاره نمود که به افراد این امکان را می دهد تا به راحتی آن را در هنگام نیز حمل نموده و با خود به مکانی دیگر ببرند. فرم کلی این تخت بادی دو نفره به صورت مستطیلی شکل بوده و دارای رویه ای ساده و بدون موج می باشد. سطح تخت خواب بادی به صورت طبی طراحی شده است و دارای تکنولوژی FiberTech نیز است که به افراد بیمار نیز این امکان را می دهد تا بتوانند از آن برای تسکین بخشیدن به درد های عضلانی خود استفاده بنمایند.

سطح و قسمت کناری این تخت خواب بادی دو نفره از وینیل با روکش مخمل تولید شده و قسمت کف تخت نیز از وینیل براق و دولایه تولید شده است. یک عدد پمپ باد برقی نیز بر روی بدنه این محصول تعبیه گردیده است که می توان به وسیله آن تخت بادی را باد و یا باد آن را خالی نمود. این محصول دارای تحمل وزن 280 کیلوگرم و ابعادی از جمله طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 51 سانتی متر می باشد. ارتفاع تخت خواب بادی 2 نفره به گونه ای طراحی شده است تا بتوان به راحتی از روی آن بلند شد. شما می توانید این محصول را به همراه یک عدد ساک حمل از فروشگاه تخت بادی مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری بنمایید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
تحمل وزن
280 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
11.5 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...