تخت بادی

تخت بادی دو نفره اینتکس مدل 67768

از {{model.count}}

intex 67768 air bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی دو نفره اینتکس مدل 67768 ، یک محصول بی نظیر ساخت برند اینتکس ، دارای رویه ی جیر ضد تعریق، رویه ی مواجی شکل، مناسب برای استفاده دو نفره، دارای ساک حمل ، تخت بادی اینتکس مناسب برای خواب و استراحت در منزل، سفر و.... . این تخت بادی دو نفره به همراه پمپ باد سرخود ارائه می شود. برای خرید از فروشگاه اینتکس اقدام کنید.

تخت بادی دو نفره اینتکس از سری تخت بادی های ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد، اینتکس از تولیدکنندگان بزرگ لوازم بادی می باشد. تخت بادی یک محصول پر طرفدار و پرکاربرد می باشد با استفاده از تخت خواب بادی می توانید در مسافرت، خانه، ویلا خوابی راحت و آسوده را تجربه کنید. تخت خواب بادی دارای یک سری مزیت های نسبت به تخت های چوبی و فلزی دارد که در ادامه آن ها را شرح می دهیم. تخت خواب بادی دارای قابلیت جا به جایی و وزنی سبک هستند در صورت خالی کردن باد آن می توانید به راحتی آن را جا به جا کنید و یا آن را در هر مکانی مانند کمد دیواری و یا کشو قرار دهی البته در صورت باد بودن نیز وزن آن بسیار کم است و می توانید به راحتی آن را جا به جا کنید. تخت خواب بادی اینتکس دارای قیمتی مقرون بصرفه نسبت به تخت های چوبی و فلزی است.
تخت خواب بادی دو نفره اینتکس دارای ابعادی برابر 191 سانتی متر به طول، 137 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 33 سانتی متر می باشد که ابعادی مناسب برای تخت خواب دو نفره می باشد. میزان تحمل وزن این تخت بادی دو نفره نیز برابر با 220 کیلوگرم است که وزنی ایده آل برای تخت بادی دو نفره می باشد. رویه ی این تخت دو نفره از جیر ساخته شده است که ضد تعریق بوده و در هنگام خوابیدن حس خوبی را به شما القا میکند و البته رویه ی مواج آن نیز خوابی راحت را برای شما به ارمغان آورده و از بروز تعریق نیز جلوگیری میکند. اینتکس بر روی تخت بادی های خود یک پمپ باد برقی قرار میدهد که به وسیله ی آن می توانید محصول را باد کنید و یا باد آن را تخلیه کنید. برای خرید تخت بادی دو نفره اینتکس می توانید از نمایندگی اینتکس مستر اینتکس اقدام به عمل آورید.

طول
191 سانتی متر
عرض
137 سانتی متر
ارتفاع
33 سانتی متر
تحمل وزن
220 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
8 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
رویه ضدتعریق
پمپ دوکاره
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...