مبل شنی، بین بگ و هپی چیر

بین بگ شنی پارچه ای مدل MB144

از {{model.count}}

MB144 1 person bean bag

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

بین بگ شنی پارچه ای یکی از جدید ترین مبل بین بگ راحتی تولید شده توسط فروشگاه مستر اینتکس بوده که در رنگبندی مختلفی عرضه می شود. این بین بگ پارچه ای دارای ساختاری بسیار راحت بوده و برای تمامی سنین قابل استفاده می باشد در نتیجه می تواند برای مطالعه، بازی های رایانه ای، تماشای تلویزیون و غیره کاربردی باشد.

بین بگ شنی پارچه ای با ساختار پشتی دار، یکی از جدید ترین مبل بین بگ 1 نفره برای استفاده سنین مختلف از جمله بزرگسالان بوده که توسط فروشگاه مستر اینتکس عرضه می شود. این محصول طراحی بدنه مربعی شکل داشته و فضای نشیمنگاه آن به گونه ای در نظر گرفته شده تا در زمان نشستن تمامی اعضای بدن در تماس با بین بگ راحتی را پوشش دهد به همین دلیل از راحتی بسیار خوبی برخوردار می باشد. بین بگی که ابعاد (طول: 90 سانتی متر، عرض: 90 سانتی متر، ارتفاع: 70 سانتی متر) داشته از همین رو قابل استفاده برای سنین مختلف خواهد بود.

جنس و متریال پارچه استفاده شده برای قسمت بیرونی بین بگ تکنفره از نوع پارچه مازراتی جیر بوده که دارای کیفیت بالا و رنگبندی مختلف می باشد. این پارچه یا پوسته بیرونی توسط درب زیپ دار تعبیه شده در قسمت کف به سادگی از بدنه اصلی قابل جدا شدن برای شستشو خواهد بود. مواد تشکیل دهنده فضای داخلی از الیاف و برخی از مدل های نیز از ترکیب ابر و یونولیت های تفکیک شده بوده که مبلی بسیار راحت و حالت پذیر را ایجاد کرده است. این مواد در داخل یک پارچه آستری جمع شده و در نهایت از طریق دریچه زیپ دار قابل شارژ خواهد بود.

برای خرید بین بگ شنی پارچه ای اینتکس می توانید پس از تعیین رنگ و نوع مواد داخلی، سفارش خود را به روش حضوری، تلفنی و همچنین حضوری در نمایندگی اینتکس ثبت کنید تا پس از تولید در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

بین بگ شنی پارچه ای اینتکس، از پر فروش ترین مبل راحتی تولید شده در ایران توسط فروشگاه مستر اینتکس بوده که برای استفاده در منزل، محل کار، ویلا و ... به منظور استراحت های کوتاه مدت، مطالعه، تماشای تلویزیون، بازی های رایانه ای و ... کاربرد خواهد داشت. این مبل شنی بین بگ در سایز های مختلفی قابل تولید شده و از نظر متریال بیرونی و داخلی نیز متغیر می باشد از همین رو بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس نیاز خود افزایش داده است. مبل بین بگ اینتکس راحت ترین و مقرون به صرفه ترین مبل در برابر انواع مبل چوبی، فلزی و مبل بادی محسوب شده به همین دلیل از طرفداران زیادی برخوردار می باشد. در ادامه مطلب به بررسی جزئیات ساخت این کالا خواهیم پرداخت تا راهنمای خرید مناسبی برای شما باشد.

بین بگ 1 نفره شنی خانگی

طراحی و ساختار بدنه بین بگ شنی

طراحی و ساختار ظاهری بدنه بین بگ 1 نفره پارچه ای به صورت گرد بوده و دارای خاصیت حالت پذیر و انعطاف پذیری می باشد به همین دلیل می توانید در زمان نشستن حالت مورد نظر را به تکیه گاه های دست و کمر بدهید. این ویژگی باعث می شود تا هنگام استفاده مصرف کنندگان از این مبل راحتی شنی با توجه به آناتومی بدن خود شکل لازم را بگیرد تا در نهایت راحتی بی وصفی را ایجاد کند. نشستن از هر طرف و تغییر حالت های داده شده به ظاهر مبل از ویژگی های مهم یک مبل شنی محسوب می شود.

جنس بدنه و متریال داخلی بین بگ شنی

مبل بین بگ شنی پارچه ای اینتکس متشکل از پوسته بیرونی و مواد داخلی بوده که دارای روند تولید سریع و با کیفیت بالا می باشد. پوسته بیرونی شامل پارچه مازراتی جیر بوده که خود در رنگبندی مختلفی تولید می شود. این پارچه راحتی و نرمی بالایی داشته و از دوخت های مقاومی بهره مند است. در داخل پوسته بیرونی یک پارچه آستری به همراه مواد اصلی تعبیه شده که از قسمت کف قابل دسترس می باشد.

مبل بین بگ برای مهمان

جنس پارچه بیرونی بین بگ شنی

پارچه مازرانی جیر به کار برده شده در این بین بگ 1 نفره اینتکس در برابر تعریق بالای افراد مقاومت خوبی داشته و دارای قابلیت شستشو می باشد. برای این کار می توانید از دریچه زیپ دار تعبیه شده در قسمت کف استفاده کنید. از این قسمت به سادگی پوسته بیرونی قابل جدا شدن بوده و حتی می توانید به مواد داخلی نیز جهت تعویض و یا شارژ دسترسی داشته باشید.

متریال مواد داخلی بین بگ شنی

یونولیت خرد شده و تفکیک شده با تراکم بالا، مواد اصلی تشکیل دهنده این بین بگ خانگی بوده اما می توانید قبل از سفارش اقدام به تغییر آن کنید. یونولیت های تفکیک شده به همراه ابر یا الیاف نیز به صورت ترکیبی در انواع مبل شنی و هپی چیر استفاده می شوند تا موجب به تعویق انداختن نشست این مواد شوند. همچنین امکان استفاده از مواد الیاف به صورت تک نیز وجود دارد.

ابعاد، وزن و سایر مشخصات بین بگ شنی

ابعاد بین بگ پارچه ای شنی برابر با (قطر: 90 سانتی متر، ارتفاع: 70 سانتی متر) بوده که برای استفاده تمامی سنین مناسب خواهد بود. این ابعاد در زمان نشستن قابل تغییر بوده زیرا این مبل خاصیت حالت پذیری دارد. وزن آن حدود 6 الی 7 کیلوگرم بوده تا امکان جا به جایی راحت تر را در مسافت های کوتاه داشته باشید. برای خرید بین بگ شنی پارچه ای اینتکس می بایست سفارش خود را در نمایندگی اینتکس به روش آنلاین، تلفنی و حتی حضوری ثبت کنید.

طول
90 سانتی متر
عرض
90 سانتی متر
ارتفاع
70 سانتی متر
جنس رویه
پارچه مخمل
جنس مواد داخلی
یونولیت
قابلیت تعویض مواد
دارد
قابلیت تعویض روکش
دارد
سایر ویژگی ها
دارای درب زیپ دار
دارای رنگبندی
دارای دستگیره حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...