مبل شنی، بین بگ و هپی چیر

بین بگ خزدار با تکیه گاه مدل MB137

از {{model.count}}

MB137 fabric bean bag

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

بین بگ خزدار با تکیه گاه از راحت ترین مبل بین بگ یا مبل شنی تولید شده توسط فروشگاه مستر اینتکس بوده که جهت مطالعه، بازی های رایانه ای، تماشای تلویزیون و ... مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در رنگبندی مختلف تولید شده و از یک سایز بزرگتر نیز برخوردار می باشد.

بین بگ خزدار با تکیه گاه یکی از مدل های گرد تولید شده از سری مبل بین بگ توسط فروشگاه مستر اینتکس با پشتی متصل به بدنه اصلی می باشد. این محصول به عنوان یکی مبل راحتی سبک و قابل حمل شناخته شده و از طرفی به دلیل داشتن کیفیت بالا در کنار قیمت مقرون به صرفه از فروش بالایی برخوردار بوده است. تفاوت پارچه بیرونی این بین بگ یونولیتی با مدل های جیر در داشتن خزه های نرم و راحت بوده که باعث گرم تر شدن بدن در تماس با بدنه بین بگ می شود از همین رو بهترین گزینه برای استفاده در فصل سرما می باشد. البته امکان جدا کردن و تعویض پوسته بیرونی نیز خواهد بود.

مواد داخلی که متشکل از یونولیت های خرد شده و تفکیک شده بوده توسط یک پارچه آستری نگهداری می شوند. این مواد از طریق درب زیپ دار تعبیه شده در قسمت کف قابل دسترس و شارژ خواهد بود از همین رو می توانید پوسته بیرونی را از بدنه اصلی جدا کنید. این کالا دارای قطر 100 سانتی متر با ارتفاع 100 سانتی متری بوده تا برای تمامی سنین قابل استفاده باشد. این کالا دارای دستگیره حمل در قسمت فوقانی بوده و در زمان سفارش می توانید رنگ مورد نظر خود را نیز ثبت کنید. برای خرید بین بگ خزدار با تکیه گاه می توانید سفارش خود را به صورت حضوری و یا غیر حضوری در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

بین بگ خز دار با تکیه گاه از جدید ترین طراحی های صورت گرفته شده در میان انواع مبل شنی مخمل و هپی چیر خانگی پارچه ای محسوب شده که در میان کار های فانتزی قرار می گیرد. بین بگ پشتی دار تولید شده با توجه به حجم و ابعاد خود برای استفاده تمامی سنین از جمله بزرگسالان می تواند گزینه مناسبی باشد. از این محصول می توان در منزل، ویلا، محل کار و ... به منظور تماشای تلویزیون، بازی های رایانه ای، مطالعه و پذیرایی های سطحی استفاده نمود. با توجه به اینکه امروزه تولید بین بگ به دلیل طرفداران زیاد خود افزایش یافته، می توانید این محصول را در ابعاد و متریال های داخلی متفاوتی سفارش دهید تا پس از تولید برای شما در سراسر کشور ارسال شود از همین رو بازه انتخاب مصرف کنندگان از نظر ابعاد و حتی رنگبندی افزایش خواهد یافت.

مبل شنی خز دار با پشتی

طراحی و ساخت بین بگ خز دار

همانطور که در تصویر این محصول نیز مشخص بوده، طراحی بدنه اصلی به صورت گرد به همراه تکیه گاه یکدست برای کمر و دست ها می باشد. این نوع ساختار بدنه فضایی بسیار راحت و فیکس را برای استراحت های کوتاه مدت ایجاد کرده و تمام اعضای بدن در تماس با خود را پوشش می دهد. مهمترین ویژگی در تولید یک مبل بین بگ، انعطاف پذیری و حالت پذیری آن می باشد. این خصوصیت به دلیل استفاده از متریال خاصی بوده که در داخل بدنه به کار رفته است. این ویژگی باعث می شود تا این مبل در زمان نشستن فرم لازم را متناسب با آناتومی بدن شما گرفته و هر بار پس از استفاده این فرایند قابل انجام باشد تا راحتی بی وصفی را تجربه کنید.

متریال بیرونی و داخلی بین بگ

متریال بیرونی بین بگ پشتی دار از پارچه مخمل خزدار بوده که خود دارای رنگبندی مختلفی می باشد. این پارچه رویه بسیار نرمی داشته و با توجه به اینکه از یک پارچه آستری در قسمت داخلی استفاده شده، می توانید پوسته بیرونی را از بدنه اصلی جدا کرده و اقدام به شستشو توسط انواع ماشین لباس شویی کنید. وظیفه پارچه آستری، نگهداری مواد داخلی در خود بوده و از طرفی یک دریچه زیپدار در قسمت کف به کار برده شده تا شارژ و تعویض مواد داخلی را نیز راحت تر کند.
رایج ترین موادی که در داخل مبل شنی خزدار استفاده می شود، یونولیت خرد شده و تفکیک شده با تراکم بالا بوده اما می توانید با موادی همچون ابر و یا الیاف نیز ترکیب کنید. در زمان سفارش امکان تعیین مواد داخلی در دستور کار تولید فراهم خواهد بود. دقت داشته باشید که بهترین و راحت ترین متریال، استفاده از الیاف به صورت تک و یا ترکیب الیاف با ابر می باشد از همین رو قیمت بالاتری نسبت به متریال یونولیتی خواهد داشت.

هپی چیر پشتی دار پارچه ای

سایر ویژگی ها و مشخصات بین بگ

ابعاد بین بگ خزدار تکیه گاه دار برابر با (قطر: 100 سانتی متر، ارتفاع: 100 سانتی متر) بوده و دارای وزنی حدود 7 کیلوگرم خواهد بود به همین دلیل به سادگی قابل جا به جایی خواهد بود. البته به دلیل اینکه بدنه این مبل خاصیت انعطاف پذیری و حالت پذیری داشته، در زمان استفاده ابعاد ذکر شده قابل تغییر خواهد بود. برای خرید بین بگ خزدار با تکیه گاه می توانید به صورت اینترنتی و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کرده تا در بازه زمانی کوتاهی پس از تولید برای شما ارسال شود.

قطر
۱۰۰ سانتی متر
ارتفاع
۱۰۰ سانتی متر
جنس رویه
پارچه مخمل خز دار
جنس مواد داخلی
یونولیت
قابلیت تعویض مواد
دارد
قابلیت تعویض روکش
دارد
سایر ویژگی ها
دارای درب زیپ دار
دارای رنگبندی
دارای دستگیره حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...