شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

بازوبند شنا بادی اینتکس مدل 59642

از {{model.count}}

intex 59642 kiddie armband

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

بازوبند شنا بادی اینتکس کودک از ساده ترین و ارزان ترین لوازم شنا بادی تفریحی مخصوص سنین 3 تا 6 سال بوده که توسط نمایندگی اینتکس به صورت تک رنگ عرضه می شود. این محصول برای تفریحات و آموزش شنا در استخر ها مناسب بوده و بدون پمپ باد نیز به راحتی قابل راه اندازی خواهد بود.

بازوبند شنا بادی کودک اینتکس با طرح ساده یکی از سبک ترین و مقرون به صرفه ترین لوازم شنا بادی جهت تفریحات و آموزش های آبی کودکان 3 الی 6 سال در استخر ها بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول که دقیقا مشابه با مدل کوچکتر خود طراحی و ساخته شده، از ابعاد (طول: 25 سانتی متر، عرض: 17 سانتی متر) برای هر بازوبند بهره می برد. در بسته بندی آن یک جفت بازوبند قرار داده شده که هر کدام توسط یک دریچه باد مجزا راه اندازی می شود. این محصول بسته بندی نایلونی داشته و وزنی برابر با 115 گرم دارد از همین رو جایگیری بسیار کم و حمل راحتی خواهد داشت.

جنس بدنه از پلاستیک PVC وینیل بوده که بر خلاف ضخامت کم خود از مقاومت خوبی در برابر نور آفتاب و دمای متفاوت آب برخوردار خواهد بود. این متریال که در تمامی انواع محصولات بادی استفاده شده قابلیت تعمیر نیز خواهد داشت. جهت خرید بازوبند شنا بادی اینتکس کودک کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
۲۵ سانتی متر
عرض
۱۷ سانتی متر
وزن
۱۱۵ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین ۳ تا ۶ سال
بدنه ضدحساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...