استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 4 متری بست وی مدل 56441

از {{model.count}}

bestway 56441 4 meter above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته 4 متری بست وی مدل 56441، استخر پیش ساخته 4 متری، ساخت برند بست وی به همراه پمپ تصفیه و نردبان، مناسب برای استفاده در باغ و حیاط ویلا ها، برای خرید و نصب استخر پیش ساخته 4 متری بست وی از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید.

استخر پیش ساخته 4 متری بست وی مدل 56441 از سری استخر پیش ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، استخر پیش ساخته در ابعاد مختلفی ساخته شده است که این مدل از استخر دارای ابعادی برابر با 404 سانتی متر به طول، 201 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 100 سانتی متر دارد که ابعادی منساب برای استخر پیش ساخته می باشد. با توجه به ابعاد ذکر شده از این استخر پیش ساخته می توانید در حیاط منازل، ویلا و باغ استفاده کنید. البته شایان ذکر است که افرادی از استخر پیش ساخته برای کشاورزی و پرورش ماهی استفاده میکنند، با توجه به این موارد استخر پیش ساخته دارای کاربرد های مختلفی می باشد، گفتنی است که استخر پیش ساخته دارای روند نصب و جمع آوری بسیار سریع و راحتی است و به راحتی می توانید در صورت عدم استفاده از استخر آن را جمع کرده و از فضای اشغال شده مجدد استفاده کنید.

در بسته بندی این استخر پیش ساخته یک عدد پمپ تصفیه فلیتر کاغذی قرار گرفته شده است و همچنین یک نردبان برای رفت و آمد بهتر در این استخر قرار داده است این نردبان از جنس فلز ضد زنگ ساخته شده است که ماندگاری بسیار بالایی دارد. جنس بدنه استخر پیش ساخته از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و همچنین در برابر فشار آب و دمای آب مقاومت بالایی از خودش نشان میدهد. فریم های به کار رفته در ساخت این محصول نیز از فلز ضد زنگ ساخته شده است که مقاومت محصول را به صورت چشم گیری افزایش میدهد. برای خرید استخر پیش ساخته 4 متری بست وی مدل 56441 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش اینتکس در ایران اقدام به عمل آورید. فروشگاه اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
۴۰۴ سانتی متر
عرض
۲۰۱ سانتی متر
ارتفاع
100 سانتی متر
عمق
۹۰ سانتی متر
ظرفیت
6478 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۶۱ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 2006 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...