استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته گرد اینتکس مدل 28206

از {{model.count}}

intex 28206 metal frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته گرد اینتکس مدل 28206 به عنوان یکی از مدل های کوچک از انواع استخر گرد اینتکس با قطر 3 متر بوده که برای تفریحات آبی در منزل ، ویلا و باغ مورد استفاده قرار می گیرد.

استخر پیش ساخته گرد اینتکس مدل 28206 به عنوان یکی از سایز های کوچک استخر پیش ساخته گرد تولید شده توسط شرکت اینتکس محسوب شده که از فروش و طرفداران زیادی به منظور تفریحات آبی سنین مختلف و شنا کودکان بالای 6 سال برخوردار می باشد. این محصول در واقع دو دو مدل مشابه تولید شده که تنها تفاوت میان آنها در داشتن پمپ تصفیه می باشد که این مدل از این وسیله بهره نمی برد از همین رو قیمت کمتری در برابر مدل 28207 خواهد داشت. طراحی و ساختار بدنه اصلی به صورت گرد بوده که تشکیل شده از یک نگهدارنده آب و چند فریم و پایه نصب شونده می باشد بنابراین برای احداث استخر پیش ساخته اینتکس می بایست از طریق پایه ها و فریم ها اقدام کنید.

برای نصب استخر با توجه به کوچک بودن ابعاد خود، مصرف کنندگان هم می توانند با استفاده از دفترچه راهنما اقدام راه اندازی این محصول کنند. توجه داشته باشید برای نصب نیاز به فراهم کردن یک زمین مسطح و یکدست بوده تا هنگام پر کردن استخر از آب فشار ناشی از وزن آب به مساوات روی پایه ها وارد شوند. روی بدنه اصلی دو دریچه آب تعبیه شده که برای نصب انواع پمپ تصفیه آب به کار می رود. همچنین برای تخلیه آب راحت تر دریچه تخلیه در قسمت کف استفاده شده که کار را برای مصرف کنندگان جهت تعویض آب راحت تر کرده است.

جنس بدنه اصلی و نگهدارنده آب این استخر پیش ساخته خانگی و ویلا اینتکس از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که بدنه ای با ساختار سه لایه و با مقاومت برزنت های ضخیم ایجاد کرده است به همین دلیل گاهی نیز به این استخر ها، استخر پیش ساخته برزنتی نیز گفته می شود. این نوع متریال ویژگی های بسیار خوبی مانند انعطاف پذیری بالا داشته تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را برای حمل راحت تر داشته باشد. مقاومت بالای بدنه در برابر فشار و دمای متفاوت آب و همچنین مقاوم بودن در برابر نور آفتاب نشان دهنده کیفیت و طول عمر بالای متریال استخر خانگی و تفریحی مورد نظر بوده بنابراین می تواند با چنین کیفیتی جایگزین بسیار خوبی برای احداث استخر بتنی باشد.

این بدنه توسط فریم و پایه هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه راه اندازی شده که آلیاژی سبک اما با تحمل وزن بالا محسوب می شود. این آلیاژ کاملا ضد زنگ و مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف بوده بنابراین جای نگرانی بابت فرسودگی آنها نخواهد بود. با توجه به داشتن ابعاد (قطر: 305 سانتی متر و ارتفاع: 76 سانتی متر)، استخر پیش ساخته 3 متری اینتکس قادر است تا مقدار 4485 لیتر آب را به راحتی در درون خود جای دهد بنابراین با توجه به این ابعاد و ظرفیت آب بهترین گزینه برای تفریحات آبی تابستانی خواهد بود. البته زمان جمع کردن این استخر حجم و ابعاد آن بسیار کمتر شده تا توسط انواع وسیله های نقلیه قابل حمل باشد.

نکته دیگر در رابط ابعاد ارتفاع ذکر شده بوده که تا بالاترین نقطه بدنه محسوب می شود بنابراین برای جلوگیری از سر ریز شدن آب عمق مفید آن حدود 66 سانتی متر (بالاترین حد پر کردن آب) خواهد بود. این محصول در یک پکیج کمجا با وزن 18.1 کیلوگرمی توسط فروشگاه مستر اینتکس عرضه می شود. برای خرید استخر پیش ساخته اینتکس گرد کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

 

محصولی جدید از سری محصولات تفریحی آبی شرکت intex می باشد که از طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی برخوردار می باشد. این محصول تولید سال 2021 این شرکت بوده که با تازگی روانه بازار شده است. این استخر پیش ساخته ارزان به دلیل کیفیت بدنه بالا و طراحی خاص، توانست تا در همان ابتدای ورود به بازار توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده و به یک استخر محبوب و پر فروش تبدیل شود و رضایت تمامی خریداران را جلب بنماید. در ادامه به بررسی بیشتر این محصول خواهیم پرداخت.

استخر پیش ساخته شفاف 

جنس و کیفیت بدنه

استخر پیش ساخته 3 متری اینتکس که یک استخر با فرم دایره ای شکل می باشد، قابل استفاده در محیط های مختلفی است. از این محصول می توان داخل حیاط منزل یا ویلابرای تفریحات دسته جمعی استفاده نمود. جنس بدنه اصلی این استخر از وینیل و الیاف بزرنتی تولید شده است که از ضخامت بسیار بالایی برخوردار بوده و سبب می شود تا بتوان سالیان سال از این محصول استفاده کرد.

البته لازم به ذکر است که برای نگهداری طولانی مدت استخر نیاز است تا یک سری نکات را راعایت کنید. چرا که بدنه این دسته از محصولات نسبت به اشیائ تیز و بُرنده، حساس بوده و پاره می شوند. البته تمامی محصولات با بدنه وینیل به راحتی قابل تعمیر می باشند.

پایه هایی که شرکت اینتکس بر روی این محصول قرار داده است تولید شده از آلومینیوم بوده که علاوه بر ضد زنگ بودن از استحکام بسیار بالایی نیز برخوردار می باشند. رنگ این پایه ها به رنگ سفید و رنگ بدنه استخر نیز به رنگ آبی می باشد. قسمت دیواره داخلی و کف استخر نیز به صورت طرح دار طراحی گردیده.

جنس بدنه استخر پیش ساخته شفاف 

ابعاد، وزن و ظرفیت آب

این محصول علاوه بر استفاده های تفریحی، قابل استفاده به عنوان یک وسیله صنعتی و کاری نیز می باشد. به عنوان مثال از استخر های پیش ساخته، افراد زیادی به عنوان استخر پرورش ماهی و استخر کشاورزی استفاده می کنند. چرا که نسبت به استخر بتنی از هزینه کمتری برخوردار بوده و مساله مهم دیگر این است که پرتابل و قابل حمل می باشد.

استخر پبش ساخته گرد اینتکس دارای قطر 305 سانتی متر و ارتفاع: 76 سانتی متر است. این محصول مناسب برای تفریحات آبی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان است که آن ها می توانند اوقات فراغت پر نشاطی را در کنار خانواده و دوستان خود تجربه بنمایند. ظرفیت آب آن نیز 4485 لیتر بوده و وزن بسته بندی آن 18 کیلوگرم است. وزن سبک این استخر و ابعاد بسته بندی کم حجم آن، به افراد امکان جابجایی بسیار آسان محصول را می دهد.

استخر پیش ساخته گرد اینتکس

نصب استخر پیش ساخته

برای نصب و راه اندازی استخر پیش ساخته می توان به دو روش رو کار و تو کار عمل کرد. روش نصب به صورت تو کار به این صورت بوده که زمین را به اندازه ی ابعاد استخر حفر کرده و استخر را درون آن قرار میدهند. به گونه ای که سطح استخر با سطح زمین یکسان شود. اما این روش مناسب برای افرادی که نیاز به جابجایی استخر پیش ساخته خود دارند نمی باشد. روش تو کار نیز بسیار ساده تر و کم هزینه تر از روش قبلی بوده و به راحتی به وسیله پایه های قرار داده شده بر روی محصول، استخر را بر روی زمین نصب می کنند.

شما می توانید نصب و راه اندازی استخر های پیش ساخته خود را به تیم اجرایی مستر اینتکس سپرده تا از ضمانت و خدمات پس از فروش ما بهره مند شوید. البته لازم به ذکر است که داخل بسته بندی این محصول، یک عدد DVD آموزشی و دفترچه راهنما قرار داده شده است که می توانید با کمک آن استخر خود را راه اندازی و آماده استفاده کنید.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت استخر پیش‌ساخته و یا خرید استخر فریمی، به سایت فروشگاه استخر پیش ساخته مستر اینتکس مراجعه کرده و برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکارا ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.


قطر
305 سانتی متر
ارتفاع
76 سانتی متر
ظرفیت
4485 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
18.1 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...