استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته گرد اینتکس مدل 28202

از {{model.count}}

intex 28202 metal frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته گرد اینتکس مدل 28202 برای خرید استخر پیش ساخته اینتکس و سایر برندها می توانید از فروشگاه اینتکس اقدام کنید.این استخر پیش ساخته دارای ساختاری گرد و ابعادی برابر با 305 سانتی متر به قطر و ارتفاعی برابر با 76 سانتی متر که مناسب برای استفاده در حیاط منازل، ویلا و باغ می باشد. قیمت استخر پیش ساخته اینتکس بسیار مقرون به صرفه تر از استخر بتنی می باشد و همچنین قابلیت های زیادی دارد.

استخر پیش ساخته در چند سال اخیر توانسته به محبوبیت استخر بتنی برسد زیرا استخر پیش ساخته دارای یک سری تفاوت ها و مزیت های نسبت به استخر بتنی می باشد که در ادامه راجع به آنها توضیحاتی را به شما خواهیم داد. استخر پیش ساخته توسط یک سری فریم آهنی که در دور استخر قرار می گیرد نصب و راه انداز می شود و البته نسبت به نوع و ساختار آنها، نصب و راه اندازی آنها متفاوت می باشد، استخر پیش ساخته مدل 28202 از سری گرد اینتکس است که در دور این استخر فریم ها توسط یک تسمه از جنس پی وی سی به بدنه متصل می شوند و در بالای استخر یک سری فریم افقی وجود دارد که بدنه ی استخر توسط این دو فریم و تسمه استوار بر روی زمین قرار می گیرد.

جنس بدنه استخر پیش ساخته از پی وی سی دو لایه می باشد که به دلیل وجود الیاف در داخل آن مقاومت بسیار بالایی دارد. با توجه به نوع و ساختار استخر پیش ساخته نصب و راه اندازی آن کاری بسیار آسان است و همچنین جمع آوری آن به همین دلیل به راحتی می توانید آن را در صورت عدم استفاده جمع آوری کرده و از فضای اشغال شده توسط آن نهایت استفاده را بکنید. ابعاد استخر پیش ساخته گرد اینتکس برابر است با 305 سانتی متر به قطر و ارتفاعی برابر با 76 سانتی متر که ابعادی مناسب برای استخر پیش ساخته گرد می باشد.

از استخر پیش ساخته برای تفریح، پرورش ماهی و کشاورزی مورد استفاده قرار میگیرد که این مدل مناسب برای همه ی آنها می باشد. بر روی بدنه ی این استخر پیش ساخته یک جفت محفظه قرار داده شده است که این محفظه ها برای قرار دادن و نصب پمپ تصفیه ی آب میباشد که بر روی این محصول قرار داده شده است. به وسیله ی این پمپ می توانید آب استخر را خود را تصفیه کنید و نیازی به تعویض آن نداشته باشید. برای خرید استخر پیش ساخته گرد اینتکس مدل 28202 می توانید از نمایندگی اینتکس مستر اینتکس اقدام به عمل آورید.

قطر
305 سانتی متر
ارتفاع
76 سانتی متر
ظرفیت
4485 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
وزن
17 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 2006 لیتر
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...